Soulwax Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Tatt i sommer i Suldal, Ryfylket. Redigert i Photoshop. Endret 8. desember 2007 av TSM-21 Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det bildet gav meg ingenting.. Jeg var ikke særlig glad for at HEILE bildet såg skeivt ut frem til du såg på hytta.. Himmelen på bildet dominerer over fjellene, noe som ikke er særlig lurt når det mest sannsynlig er landskapsbilde du har prøvd deg på? Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 uenig med cv-trial. dette var stilig på sitt vis, litt sånn mystisk føler jeg. liker idén Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tipper dette vil gi litt flere tanker og assosiasjoner for de som f.eks. har hytte på fjellet osv. Handler jo litt om å tolke bildet selv Men, tja, kanskje en smule kjedelig? Fint motiv men for min del mangler det kanskje et storpunkt å feste blikket på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå