Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Bytte ut MX518? Razer Lachesis?

Anbefalte innlegg

Har nå en Logitech MX518 og en Icemat 2nd edition som jeg lurer på å bytte ut.

Tenker på Razer Lachesis og en Steelseries QcK. Er det en god combo?

Musmatta og musa lager noe sykt med lyd, noe som er plagsomt, i tillegg til at både musa og matta begynner å se slitne ut.

Anyone?

Endret av edge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg Lachesis for noen dager siden. Oppgraderte fra en Razer Copperhead. Foreløpig er jeg litt usikker på hva jeg syns om Lachesis, den er SUPER følsom. Noe som er veldig bra og veldig dårlig. Bra fordi high sense er best! :p

Dårlig fordi den er den værste musa jeg har hatt noensinne når det gjelder å være kresen på musematter og det virker som driver versjon 1.00 sliter med litt små bugs:

Bug:

Når jeg trykker på en av knappene på musa så hopper musepekeren noen ganger til en tilfeldig side i tilfeldig lengde. Det blir kjipt rimelig fort :hmm:

Har forsøkt med følgende musematter:

- Steelpad S&S: Funker, sliter med tracking. Musepekeren "skjelver", gjelder både raske og trege bevegelser.

- Gjennomsiktig plastic Everglide "noname" kopi: Funker ikke i det hele tatt. Musa registrerer ikke bevegelser i det hele tatt.

- Sort Icemat. Virker 100%. Føttene på Lachesis er som lagd for denne matta. Aldri hatt så lite støy med Icemat før. Og det er "smooth" i tillegg.

All testing er utført på 4000 dpi. Kjøpte ikke Lachesis for å bruke den på 2000dpi eller lavere, det klarer Copperhead fint.

Endret av Ash
Lenke til kommentar
Men lurer på: Hvordan er Lachesis å holde i sammenliknet med Copperhead? Har en kompis med Copperhead, og den er IKKE god å holde i.

Personlig syns jeg Lachesis er en stor forbedring i forhold til Copperhead. De teite kantene er borte. Musa er slankere på midten og høyere bak. Noe som ihvertfall passer meg mye bedre enn Copperhead. Man trenger ikke et ekstra ledd i fingra for å komme til knappene på siden lenger heller.

Lenke til kommentar
Anbefaler Razer deathadder!

God å holde i + den er går glatt på nesten alle musmatter jeg har prøvd!

Den har veldig god presisjon!

Joda den er flott den. Så lenge man ikke er venstrehendt (og da mener jeg ordentlig venstrehendt, ikke sånne feiginger som har lært seg å bruke datamus med høyre! :p;)). Lillebroren min har en Deathadder og den virker utmerket med nyeste driver/firmware installert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...