pengolf Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Regler: Man må komme med et fakta, og så svarer de andre JA eller NEI. Visste du at... McDonalds har hovedkontoret sitt utenfor Chicago? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nei.. Visste ikke det. Visste du at verdens største juletre var hele 67 meter høyt? Ble satt opp på et kjøpesenter i Washington på 50-tallet. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Visste du at denne tråden er postet 2 ganger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 nei. Visste du at du svelger i gjennomsnitt 65 insekter i året når du sover ? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nei.. Visste du at ingenting rimer på pølse? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Nei, fordi mølse rimer på pølse og det er en ekte ting. Viste du at Zinedine Zidane er muslim? Endret 8. desember 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ja, det visste jeg. Visste du at språkrådet prøver å få igjennom ordet "tølse"? Dette ordet slår to fluer i en smekk, ettersom det både rimer på pølse og endelig har vi et ekte ord for følelsen når man ikke er tørst (og nei, utørst er ikke ekte i den forstand) Dette er en telletråd btw, så den blir nok stengt. Lenke til kommentar
pengolf Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Visste du at... ...den første McDonald's-restauranten ble opprettet i San Bernardino i California og drevet av brødrene McDonald som mer eller mindre oppfant begrepet "fast food"? De ønsket også å gi store deler av overskuddet til et kirkesamfunn. Endret 8. desember 2007 av pengolf Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Viste du at denne tråden var postet før? Det viste jeg så jeg stenger posten. Bruk heller den eksisterende tråden. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg