myrlas Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Enten Oblivion eller nyeste Fifa. Noen som er interessert? AC er et veldig bra spill, men når man har spilt igjennom det så er det begrenset hvilken nytteverdi det har Har forsøkt bytteklubben, men har dårlige erfaringer med tilbakemeldinger der. Jeg bor i Oslo. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Eg trur ikkje slikt er lov å diskutere her.. Men du kan prøve deg på www.bytteklubben.com. Dog, dei tar eit lite gebyr på bytta.. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Eg trur ikkje slikt er lov å diskutere her.. Men du kan prøve deg på www.bytteklubben.com. Dog, dei tar eit lite gebyr på bytta.. Leste du innlegget hans? Han har prøvd Bytteklubben, men har dårlige erfaringer. Men som sagt, er det strengt tatt ikke lov å ta opp slikt her. Tråden blir nok stengt ganske snart. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei! Vi har et bruktmarket et sted her, som du sikkert vil få mange svar! Jeg kan be en moderator og flytte den for deg. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei. Som noen har sagt allerede, så er ikke slikt ønsket på forumet. Vi har bruktmarkedet som skal brukes til slikt. Denne tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg