ilpostino Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) I sommer kjøpte jeg med en NAD T515 dvd-spiller og skal nå følge opp med en radio. Jeg har tittet litt på NAD C425. er det noen der ute som har dette produktet og har noen formeninger om hvor bra det er? noen som vet hva slags utgaver det er på den (optisk/spdif)? Endret 8. desember 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg tror nok en FM tuner kun har analogutgang, for noe annet ville ha krevd en analog-digital converter. Så jeg tipper på R/L phono utgang Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Du har vel rett. jeg har hørt unge tunger hinte om levetiden til DAB. er det verdt å investere i en DAB-radio per idag, feks NAD C445? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Noen kommer med argumenter for at norges DAB standard gir dårlig lydkvalitet, men jeg vet ikke om en levende sjel som aktivt finlytter til radio, så dette er ikke et problem i min bok. Jeg hadde absolutt enten kjøpt DAB versjonen, eller skaffet et DAB adapter i ettertid. Disse finnes også på HiFi Klubben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå