pengolf Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vites noe om hva som skjedde om bord på flyene? Visste passasjerene hva som var i ferd med å skje? Var det opptøyer om bord? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det eneste jeg kjenner til er det siste flyet som skulle styrte inn i det hvite hus. Over mobilen fikk de nyhetene om de andre flyene og bestemte seg for å stoppe kaprerne før flyet ble brukt til å drepe andre. Flyet styrtet på et jorde og alle ombord ble drept. Lenke til kommentar
pengolf Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Dette flyet skulle ta det hvite hus? Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det er allerede en film ute som handler om den hendelsen, husker ikke hva den het dessverre. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Litt mer enn 1 film.... http://www.imdb.com/title/tt0475276/ United 93 http://www.imdb.com/title/tt0481522/ Flight 93 http://www.imdb.com/title/tt0470764/ The Flight That Fought Back Mer om flyet: http://en.wikipedia.org/wiki/United_Airlines_Flight_93 Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Både NGC og Discovery har lagd en dokumentar om dette flyet. De går med ujevne mellorom... Lenke til kommentar
SV-inmyheart Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Det hvar aldri noen Boing fly på 9/11 Planes of 911 Exceeded Their Software Limits og The Boeing 757 and 767 are equipped with fully autonomous flight capability, they are the only two Boeing commuter aircraft capable of fully autonomous flight. They can be programmed to take off, fly to a destination and land, completely without a pilot at the controls. They are intelligent planes, and have software limits pre set so that pilot error cannot cause passenger injury. Though they are physically capable of high g maneuvers, the software in their flight control systems prevents high g maneuvers from being performed via the cockpit controls. They are limited to approximately 1.5 g's, I repeat, one and one half g's. This is so that a pilot mistake cannot end up breaking grandma's neck. No matter what the pilot wants, he cannot override this feature. og The plane that hit the Pentagon approached or reached its actual physical limits, military personnel have calculated that the Pentagon plane pulled between five and seven g's in its final turn. The same is true for the second aircraft to impact the WTC. There is only one way this can happen. As well as fully autonomous flight capability, the 767 and 757 are the ONLY COMMUTER PLANES MADE BY BOEING THAT CAN BE FLOWN VIA REMOTE CONTROL. It is a feature that is standard to all of them, all 757's and 767's can do it. The purpose for this is if there is a problem with the pilots, Norad can fly the planes to safe destinations via remote. Only in this flight mode can those craft exceed their software limits and perform to their actual physical limits because a pre existing emergency situation is assumed if this mode of flight is used. Terrorists in fact did not fly those planes, it is totally and completely impossible for those planes to have been flown in such a manner from the cockpit. Those are commuter aircraft, not F-16's and their software knows it. og igjenn No matter what the pilot wants, he cannot override this feature. http://www.sianews.com/modules.php?name=Ne...icle&sid=48 http://vtcommons.org/node/339 Endret 10. desember 2007 av SV-inmyheart Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) 8 innlegg er fjernet, og tråden er flyttet til Historie. Hold det on-topic fra nå. Ikke kommenter dette innlegget. Endret 10. desember 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå