Camlon Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Vi burde avskaffet kristen julefeiring på alle offentlig institusjoner. Hvis jeg bodde i et muslimsk land ville jeg aldri ha forventet at de hadde kristen julefeiring på sykehusene. Men igjen, vi har fortsatt ikke noen muslimske land med et velfungerende velferdssamfunn. Om det fantes ville jeg forsatt ikke forventet det. Hadde jeg vært i Japan ville jeg forsatt ikke forventet det selv om levestanderen i Japan er veldig høy. Endret 9. desember 2007 av Camlon Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 I Japan ville de nok hatt roboter som ville ha bedt for deg . Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hadde vi verdt eit veldig krigsherja land/whatever, og derfor flykta i ett 6-7sifra tall til Japan, så hadde det kanskje ikkje vore så unaturleg. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Mitt hjerte sier: Muslimene utgjør en liten prosentandel av den totale befolkningen. Hvis de ikke liker at dassene i Europa peker mot Mekka så har de full frihet til å flytte til et land der deres banale og ekstreme religiøse krav kan imøtekommes. Sykehusansatte har bedre ting å finne på en å bli med på sære religiøse ritualer. Min hjerne sier: Godt poeng. Enig. Ikke så rart at de fleste muslimske landene ligger et par hundre år bak oss. Hva tror man de oppnår ved å innføre disse latterlige kravene? Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ja det er kanskje eit godt poeng, er sjølv ateist og meiner at religion lager mykje splittelser og øydelegger mykje for forskning og denslags. Men småting kan vi ikkje nekte ein muslim av prinsipp fordi vi har ein anna oppfatning enn den personen. men er heilt einig i at det får være innenfor rimlegheitens grenser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå