Anders Leipsland Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Noen som har erfaringer med hvor mye båndbredde en Direct Connect hub vil ta? Alt fra små 50 personers hub'er til store hubber med 1000++ brukere. Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Alt jeg vet er at det tar ikke så mye som mange skal ha det til Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Det fleste svenske står vel på bredbåndsbolaget ellerno, det er jo 10mbit. Men det kan jo være kjekt å ha stor linje, slik at serveren ikke tar alt. Er jo kjedelig å betale for internett som du ikke kan bruke selv til annet enn serveren. Lenke til kommentar
Gng Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 varierer VELDIG med hvor mange søk /min det er på hubben. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 varierer VELDIG med hvor mange søk /min det er på hubben. Selvfølgelig.. Er nok lurt å ha ganske mye.. Spesielt upload speed bør jo være bra.. Ingenting som er mer irriterende enn en hub hvor alt lagger heller.. Lenke til kommentar
Sigve Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Beregn ca 2 - 5 kbps per user, det er søk fra passive users som tar mest av oppfarten din.. vil du spare båndbredde kan du disable passive søk Lenke til kommentar
carmaa Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 :-? Trodde all downloading/uplading gikk direkte mellom brukerne, IKKE gjenneom huben. Så du trenger altså nok båndbredde til å betjene søk og chat. Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 ca max 400-500 på 2Mbit. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 takk for svar folkens Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Krever nok ikke så mye som dere skal ha det til, nei .. ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå