torle Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har en eldre maskin (Dell optiplex 240GX) som jeg tenkte skulle få et nytt liv med ny disk. Kjøpte en Segate Barracuda 7200.10 320G. Begynte med at når jeg instalerte win 2000 så vart disken kun på 128G...fant noen oppdateringer hos Dell og maskinen finner nå hele disken. Har lagt windows i en 30G partisjon og hadde tenkt og ha resten til data, men nar jeg skulle formatere denne delen får jeg beskjed helt på slutten at det har opstått en feil. Reduserte disken til 200G og da gikk det greit. Er det noen som har en forklaring....!? Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 last ned siste servicepacks til win2000 så er jeg 99% sikker på at du finner hele disken Lenke til kommentar
torle Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 last ned siste servicepacks til win2000 så er jeg 99% sikker på at du finner hele disken jeg ser hele disken har siste servicepacks, men får ikke formatert partisjon ut over 128g. formateringen går for så helt til slutt komme opp med feilmelding....? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Sjekk om du bruker Intel Application Accelerator. F.eks se etter i C:Programfiler\Intel. Denne kan være for gammel versjon. Lenke til kommentar
torle Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Sjekk om du bruker Intel Application Accelerator. F.eks se etter i C:Programfiler\Intel.Denne kan være for gammel versjon. Bukker og takker....min Intel Application Accelerator var fra 16.08.2002 fant en fra 13.11.2002 og disken ble formatert på sekunder(hurtigformatering) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå