fdl Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 kjøpte i dag en 500gb. lacie ekstern disk, men kan ikke lagre filer som er større enn 4 gig. noe jeg kan gjøre for å endre dette slik at jeg kan lagre f.eks. en fil på 10 gig??? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvis den er FAT32 formatert så er det pga det.. FAT32 støtter ikke mer enn rundt 4GB. Du får formatere den til NTFS og se om det hjelper. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Stykk start-->Hjelp Søk på "konvertere ntfs" Du misten ingen data på disken du koverterer. Bare tull å formatere den til NTFS.. Endret 8. desember 2007 av taz Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) kjøpte i dag en 500gb. lacie ekstern disk, men kan ikke lagre filer som er større enn 4 gig. noe jeg kan gjøre for å endre dette slik at jeg kan lagre f.eks. en fil på 10 gig??? Edit : too slow... Endret 8. desember 2007 av OlaOlablakken Lenke til kommentar
fdl Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 burde kanskje søkt litt på google før jeg posta, men,men. fant en fin guide her: http://www.microsoft.com/windowsxp/using/s...anced/ntfs.mspx takk for hjelpen..... den funker no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå