Gå til innhold

Ny 37" LCD til film og spilling, max 8000,-

Anbefalte innlegg

Jeg er på leting etter en LCD på 37" til meg selv og fruen. Den skal brukes til det meste, fra digital-tv, film, spilling og tidvis som PC-skjerm.

Jeg har da følgende ting jeg må ha:

HDMI (På grunn av digitalt bakkenett)

Minst HD-ready, Full-HD hadde vært ypperlig om det er mulig.

En eller annen form for tilkobling til 360 (Jeg har den første utgaven, uten HDMI. Trenger jeg da component?)

Størrelse på 37". Helst ikke mindre. Ikke mer enn 40"

En responstid som gjør det mulig å fyre opp Halo 3 eller lignende på den, og kontrast/lysstyrke som ikke er så dårlig.

Fant denne her på lefdal sine sider: Elfunk 37781FHD

Usikker på hvilken kvalitet det er snakk om. Elfunk er visstnok JVC uten det merket påklistret, og da til halv pris... Har denne component som tilkoblingsmulighet?

Noen andre alternativer?

Edit:

Kom over denne: LG Full HD, 37" på pixmania. Noe negativt ved å bestille der? Anbefales de?

Endret av Ragnarok
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg en LG 37LF65 på pixmania forrige torsdag og fikk den på døren mandag ettermiddag, temmelig rask levering spør du meg. Er vist mange som har problemer med garanti saker hos pixmania (fra hva jeg har lest vertfall).

Valgte denne over 37ly95 siden den var smalere og siden 37ly95 uansett ikke hadde det oppgraderte panelet som er i de større modellene.

Tvn er super i bruk med pc, 1:1 pixelmapping og ikke noe etterslep som jeg har merket, mye bedere enn min gamle viewell tv. Prøvde litt forza på 360 også og syntes det ble meget bra, eneste som jeg har noe og si på er svartnivået som kunne vert bedre, men for ca 8500kr inkl frakt er jeg veldig fornøyd :new_woot:

Det står på lefdal sidene at elfunk n har komponent inngang, har ikke sett denne selv så vet ikke hvordan den er.

Lenke til kommentar

Det er AGON som eier elfunk merket. produktsiden til 37781FHD finnes HER

Faktisk beskriver de tv'et med Respons tid på 6,5 ms!

er meget fornøyd med mitt to dager gamle 37". brukes for det meste med ps3 eller pc

det følger også med veggfeste, men har ikke sjekka det da jeg bruker foten i stedet.

av innganger har den 3x SCART 2x HDMI (1080p) 1x Y Pb/Cb Pr/Cr (component) (1080i) og antenne

Lenke til kommentar

Den LG`en hos Pixmania er et sinnsykt godt kjøp, dette er en utgående modell, men fortsatt det aller ypperste LG produserer av 37"! Denne kostet 15-20k i sommer, så her snakker vi high-end mot budsjettsmodell!

Når det er sagt er jo 6995,- for en helt grei full-hd lcd også en god deal, om man ikke stiller de aller største kravene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...