LasseGL Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 IC diamond 7....jeg har kjøpt den ihvertfall, har dog ikke testa den...men han i overclokers.com ell noe sånt....altså en av verdens beste overklokkere....skal vist ha utvikla den....og den skal slå arctic silver 5 med 5 grader..... Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Har sett testen på overclockers.com, men spørsmålet er om det er sant ? her er testen Endret 8. desember 2007 av hans2k Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har nå hørt mye positivt om akkurat denne goopen, men lurer litt på coollaboratory's liquid metalpad også. Har prøvd å få tak i sistenevnte gjennom england. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Her er en review av Coollaboratory Liquid metal Ser ut til at den er litt bedre enn as5 Endret 8. desember 2007 av hans2k Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Noen som har peiling kor lenge man skal varme opp IC Diamond 7 Carat ???? Og den beste måten til å varme den opp på? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 ta varmt vann fra springen oppi et glass, smell tuben oppi og vent 5min elns. Tror de skal fungere bra. Venter på min tuben nå Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Ok, takker for svar XobiN Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har sett testen på overclockers.com, men spørsmålet er om det er sant ?her er testen Spørrs hvor ærlig den testen er da siden sjefen for oc.com har vært med å utvikle det :o Lenke til kommentar
brickhead Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Den største forskjellen jeg har erfart fra AS5 til ICD7C var ca 4°C. Romtemp varierer 1 grad eller så (air condition), og jeg er ikke bombesikker på at CPU burn-in gir nøyaktig konsistent load, men forskjellen var såpass tydelig at jeg ikke tar jobben med å bytte tilbake... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Den største forskjellen jeg har erfart fra AS5 til ICD7C var ca 4°C. Romtemp varierer 1 grad eller så (air condition), og jeg er ikke bombesikker på at CPU burn-in gir nøyaktig konsistent load, men forskjellen var såpass tydelig at jeg ikke tar jobben med å bytte tilbake... Det var jo en relativt stor forskjell da. Å tjene inn 4C vs AS5 er bra! Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Seriøst 4 grader Er glad jeg får den snart da Lenke til kommentar
brickhead Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Men for ordens skyld: Jeg har opplevd mindre forskjell også. Og de 4 gradene var fra én 10min burn-in før og én etter TIM-bytte, og sikkert med flere variabler jeg ikke har kontroll på. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Vel å merke seg at jeg mente selve tuben og ikke innholdet. Riktig nok opplagt, men vil ikke få sinte PM'er Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Hehe, vi skjønnte såpass da XobiN Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hvem er best? En liten feilskrivning der... Det heter hvilken er best Uansett, de er sånn omtrent like gode. Jeg ville valgt AS5, men bare fordi den er lettere å jobbe med. Det finnes også flere andre pastaer som er bedre enn begge de du nevner. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 De kjølepastane får du ikke kjøpt i norge ?? Må vel bestill fra utlandet ? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Edit: Missforsto spørsmålet Endret 12. desember 2007 av XobiN Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvilke pastaer skal være bedre enn AS5? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå