Schjellin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Jeg synes alt med glider eller boting er latterlig. Helt jævlig er det, ødelegger spillet.. Endret 11. januar 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg synes alt med glider eller boting er latterlig. Helt jævlig er det, ødelegger spillet.. Edit: Slik levlings messig så kan det diskuteres, vist du feks har levlet 5 andre til 70. Så kan jeg faktisk forstå at du ikke gidder å levle den 6. Hvis du ikke gidder å levle karakter nummer seks, så fortjener du ikke å ha 6 karakterer i level 70. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg synes alt med glider eller boting er latterlig. Helt jævlig er det, ødelegger spillet.. Edit: Slik levlings messig så kan det diskuteres, vist du feks har levlet 5 andre til 70. Så kan jeg faktisk forstå at du ikke gidder å levle den 6. Hvis du ikke gidder å levle karakter nummer seks, så fortjener du ikke å ha 6 karakterer i level 70. Nei det er jaggu meg sant. Godt sag Skurupu. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 folk som boter burde bare få en perma ip-ban... hvis jeg ser en bot blir raportert med en gang ^^ (pleier og drepe dem bare for og ''sjekke'' ^^) Fullstendig enig! Så får vi håpe du skal på TG til neste år så du kan bli bannet når jeg botter på IP'en der. Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Sitter folk å spiller WoW på TG? ... Lenke til kommentar
samebob Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja hvorfor skal de ikke? Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Skulle gjerne hatt glider selv, så jeg kunne fått lvlet opp en ny charakter, makter ikke å lvl selv lengre =/ Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 http://www.curse.com/articles/details/4968/ Nå gjelder jo dette botting i BG, men uansett fantastisk om dette blir tatt i bruk her og. Gjelder kun USA enda. Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja hvorfor skal de ikke? Hadde fått inntrykke at folk som dro på TG gjorde det for å kanskje være litt sosiale, være med i no konkuranser. På en måte få en opplevelse ikke sitte nedgravd i det samme spillet som en kan spille hjemme når som helst.'' Men selvfølgelig, hver sin smak. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jaja, da blir det vel slutt på bg-botting Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 De som bruker bot til lvling og for å farme gold er de som ikke klarer å gjøre det selv. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 det er jo sant... hadde klart å gjøre det selv, hadde de ikke trengt å bruke bot. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 det er jo sant... hadde klart å gjøre det selv, hadde de ikke trengt å bruke bot. Det er jo snakk om å gidde/ha tid her da. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 de klarer kanskje å være fysisk til stede å bruke tid på det ja, men i og med at de bruker det, så klarer de det ikke mentalt, eller som du sier, tidsmessig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 For min del har jeg ikke sjans å spille mye siden jeg går på fhs og bor på skolen. Siden WoW er blokket der, får jeg ikke spilt 5-7 av dagene i uken. Da er bot greit imo. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 de klarer kanskje å være fysisk til stede å bruke tid på det ja, men i og med at de bruker det, så klarer de det ikke mentalt, eller som du sier, tidsmessig. Hvis jeg levler en character til level 70, men gidder ikke gjøre det på nytt. Samme classen (av en eller annen merkelig grunn). Hvorfor skulle ikke jeg klare det en gang til? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 jeg gjentar meg selv: du klarer å gjøre det fysisk, men dersom det er for kjedelig til at du gidder å gjøre det igjen, da klarer du det ikke mentalt... samme prinsipp som at jeg klarer å leve uten armer, men ikke faen om jeg vil det. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 For min del har jeg ikke sjans å spille mye siden jeg går på fhs og bor på skolen. Siden WoW er blokket der, får jeg ikke spilt 5-7 av dagene i uken. Da er bot greit imo. Hvorfor er det greit at de som egentlig ikke har tid til å spille skal få fordeler de andre ikke har? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Så gjør det selv da. For min del har jeg ikke tid, så derfor gjør jeg det kanskje 5-7 timer i uka, og det er ikke mye i det hele tatt. Hadde jeg hatt nett på skolen og kunne spilt hadde jeg nok ikke gjort det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå