Gå til innhold

MMO-Glider - Hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes alt med glider eller boting er latterlig. Helt jævlig er det, ødelegger spillet..

 

 

 

 

Edit: Slik levlings messig så kan det diskuteres, vist du feks har levlet 5 andre til 70. Så kan jeg faktisk forstå at du ikke gidder å levle den 6.

 

Hvis du ikke gidder å levle karakter nummer seks, så fortjener du ikke å ha 6 karakterer i level 70.

Lenke til kommentar
Jeg synes alt med glider eller boting er latterlig. Helt jævlig er det, ødelegger spillet..

 

 

 

 

Edit: Slik levlings messig så kan det diskuteres, vist du feks har levlet 5 andre til 70. Så kan jeg faktisk forstå at du ikke gidder å levle den 6.

 

Hvis du ikke gidder å levle karakter nummer seks, så fortjener du ikke å ha 6 karakterer i level 70.

 

Nei det er jaggu meg sant. Godt sag Skurupu. :)

Lenke til kommentar
Ja hvorfor skal de ikke?

 

Hadde fått inntrykke at folk som dro på TG gjorde det for å kanskje være litt sosiale, være med i no konkuranser. På en måte få en opplevelse ikke sitte nedgravd i det samme spillet som en kan spille hjemme når som helst.''

 

Men selvfølgelig, hver sin smak.

Lenke til kommentar
de klarer kanskje å være fysisk til stede å bruke tid på det ja, men i og med at de bruker det, så klarer de det ikke mentalt, eller som du sier, tidsmessig.

Hvis jeg levler en character til level 70, men gidder ikke gjøre det på nytt. Samme classen (av en eller annen merkelig grunn). Hvorfor skulle ikke jeg klare det en gang til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...