Gå til innhold

MMO-Glider - Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Blizzard har begynnt å banne ALLE kontoer som er betalt med samme visa om en av kontoene skal bannes.

Derfor har folk i "tradeing miljøet" gått over til gamecard på alle sine kontoer.

Det betyr jo at betaler du for broren din sin konto og du boter med din egen konto blir det ikke mer wow på broren din osv.

Dette fant man ut da folk begynnte å ha egene kontoer dem jukset på med egene pcer.

Og folk som solgte kontoer og kjøperen botet så ble demmes nåværende rene konto bannet pga lik VISA tidligere i historikken.

Skal man jukse så for all del ikke betal med samme kort.

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bevis takk? Slik du har skrevet det nå er det bare et random utsagn.

De banner kun etter kontoer og i ekstreme tilfeller begge to ( men bare om du har sendt flere tusen gold mellom dem )

Om du driter deg ut på 1 konto så blir ikke den andre banna om du aldri har gjort noe ulovlig på den.

Blizzard lagrer uansett bare de 4 siste sifrene i Visa-nummeret, så ville blitt mange bans om de skulle gå etter dette.

Lenke til kommentar

Fikk 3 eller 4 mails der hvor de beskrev det som policy.

Og som Smeagoldifsh sier, de lagrer bare de 4 siste tallene.

Jeg har 5 eller 6 accounts i navnet mitt og når en ble perm banna for andre grunner som kanskje var værre enn botting rørte de ikkenoen av de andre selvom de er betalt med det samma visaet, står på samme navn, på samme mailadresse.

Lenke til kommentar

Skal se om jeg finner filmen på nett, en tradeing fyr som sa det.

Firma som selger brukte kontoer betaler selv for dem før de selges og de opplevde at kjeder av kontoer ble bannet og kun de med like betalingsmåte.

Han her snakker om det, skal se om jeg finner den andre.

Endret av War
Lenke til kommentar

Har opplevd det selv , nei det er ingen bevis og det skjer ikke alle men med mange.

Jeg ble bannet en gang som de åpnet igjen men da bannet de begge kontoene.

Konto en var i mitt navn på min pc med nextgentel

Konto to (som var konas som hu ikke ville ha som jeg lagde til min AH konto) var på en egen pc, i hennes navn på Canal digital .

2 pcer, 2 forskjellige nett 2 forskjellige navn og email KUN lik visa betaling = begge ban

Blizzard sa ikke noe annet en at de sendte samme mail til begge , det jeg ble rapportert for -min karakter

Endret av War
Lenke til kommentar

Hva er egentlig sjansen for å bli tatt med glider? evt clicker (som trykker på høyre musetast for deg hvert 8 sekund)?? Og hvordan vet blizzard forskjellen på om du bruker clicker eller om nabogutten sitter å trykker på høyre musetast for deg? Og hvis du blir tatt så er det vel 72 timer ban du får første gangen er det ikke?

Er egentlig ikke for botting, men så lenge de gjør det for seg selv og ikke plager noen andre er det forsovet greit

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar

Bottere har dessverre gått glipp av hele poenget med wow.

Har selv en kompis som botter, han suger i wow, og det tipper jeg resten av dere bottere også gjør. Er jo slik det er, er du elendig til noe, så jukser vi. Noen av oss hvertfall.

Gjør dere selv en tjeneste, (og jeg oppmuntrer ikke til det selvfølgelig), og prøv ut privat server. ding 70 på å drepe ett villsvin, kjøp bt phats og vær fornøyde. Så kan dere gå videre til neste spill, for det er det dere egentlig burde gjort i første omgang.

Lenke til kommentar

er redd du tar kraftig feil der, og fra mitt synsted så er det du som har gått glipp av poenget med boting.

Jeg kjenner noen av min servers beste pvpere som har bottet for å tjene litt penger mens de ikke pvpet for å få rå til enchants osv.

en av de har bottet 4 stykker å skal love deg at han er jevli flink på samtlige characters.

Lenke til kommentar

Har selv en kompis som botter, han suger i wow, og det tipper jeg resten av dere bottere også gjør. Er jo slik det er, er du elendig til noe, så jukser vi. Noen av oss hvertfall.

Gjør dere selv en tjeneste, (og jeg oppmuntrer ikke til det selvfølgelig), og prøv ut privat server. ding 70 på å drepe ett villsvin, kjøp bt phats og vær fornøyde. Så kan dere gå videre til neste spill, for det er det dere egentlig burde gjort i første omgang.

Ja jeg starta pluttselig å suge sinnsykt i WoW etter å ha levla opp 5 karakterer selv, bare siden jeg levla nr.6 ved hjelp av en bot.. Jada du har absolutt rett..

:ermm:

Lenke til kommentar

Etter det jeg ser så snakker han om botere generelt.

Lenke til kommentar

ett par spørsmål om denne glideren

1 har blizzard noe mulighet til å finne ut om jeg botter om jeg vakter pcen hele tiden? alså att jeg bare botter når jeg er i samme rom og sjekker om alt går bra nesten hele tiden. og svarer på alle meldinger osv men ikke rører tastaturet?

2 om jeg skulle bli tatt, blir jeg banna med en gang?

har egentlig lyst på en sånn en. bare til å farme med seff. eventuelt lvle opp ny figur.

Lenke til kommentar
ett par spørsmål om denne glideren

1 har blizzard noe mulighet til å finne ut om jeg botter om jeg vakter pcen hele tiden? alså att jeg bare botter når jeg er i samme rom og sjekker om alt går bra nesten hele tiden. og svarer på alle meldinger osv men ikke rører tastaturet?

2 om jeg skulle bli tatt, blir jeg banna med en gang?

har egentlig lyst på en sånn en. bare til å farme med seff. eventuelt lvle opp ny figur.

De kan finne det ut, men liten sjanse vist du er litt forsiktig.

Er jo stort poeng vist du f.eks sitter å ser tv/gjør lekser/msn/forum/whatever, boten lager en lyd når noen whisperer deg så bare å ha på høytalere så er det liten sjanse for å bli busta via å bli whispra til.

Han har vell noen aspekter med spille han liker og noen han ikke liker TheOneAsk ;)

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke forstår. Hvorfor ikke heller bruke en kveld på jobb ( har du ikke jobb få deg jobb på en butikk) da tjener du 1000kr på enkveld. Så kjøper du deg en char på lvl 70 til 600+kr. Du får en med "normalt" utstyr og greit rep til den prisen.

Siden du alikevell vil bruke bot til og hoppe over det kjedlige.. Måtte dette være en mye enklere løsning isteden for å drive med boting.

Sjangsen for og bli banna er også mye mindre..

Endret av bjorns_1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...