Gå til innhold

MMO-Glider - Hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Har faktisk vurdert det, men blitt med tanken så langt.

 

Men for å si det sånn..

 

Jeg har level 70, 70, 68, 62, 60, 60, 58 på den accounten jeg bruker nå, og mister jeg de, slutter jeg mest sannsynlig for godt.

 

Skal jeg kjøpe meg ny account, kan det hende det blir noe av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Ser ikke helt vitsen med å først kjøpte spillet, lage en konto som koster penger, da igjen betale enda mer for et program som ...spiller spillet for deg. Høres veldig tamt ut spør du meg. Men har dog ikke noe særlig "i mot" det.

 

Fordi de fleste som har spilt mange characters opp til 70 er drit lei av alt som er før level 60~. Derfor botter de opp til lvl 60 og kanskje har det artig i outland.

 

Jeg er selv drit lei alt før 60 og kommer sikkert aldri til å få meg en ny char, siden jeg ikke klarer mer enn 5 levels før jeg dauver av kjedsomhet når jeg lager en ny char.

Lenke til kommentar

Jeg har selv Glider, og banraten er veldig liten men av og til kommer det banwaves pga at warden oppdateres. Jeg har aldri tørt og bruke Glider på min main account men prøvde den på en trail konto. fikk en priest til 12 så ble kontoen banna, sammen med 25% av glider brukere.

Det ble regnet ut på nettsiden til glider, siden alle poster når de blir banna. Glider er et supert program hvis du sovner på tastaturet og er dritt lei av levling og vil litt opp. Men er sterkt mot BG-botting. Hvis man først skal botte så gjør det et sted hvor det er lite folk. reduserer sjansen for og bli reportet. Nå står min glider bare og støver ned, siden jeg er litt redd for og bli banna, men hvis jeg får ny account så kanskje jeg begynner igjen.

Lenke til kommentar
Hva mener dere om sånne programmer? Synes dere det er galt å bruke de for å levle sin karakter nummer 20? Eller farme gull til epicmount eller raids med dem?

 

Jeg vil at dette skal være en generell diskusjonstråd...

 

[... and the pjatt goes on]

 

Dette minner meg om de som kommer inn her og lager "den store ***-tråden", når det finnes ørten av dem allerede.

 

*gjesp*

 

Om jeg blir bannet så var det synd, jeg ville ikke spilt WoW hadde det ikke vært for Glideren :)

 

Og når det er sagt så ville jeg aldri funnet på å bruked den til hverken BG-botting eller Gold-farming på 70.

 

Etter hva du selv har skrevet på forumet, så har du blitt bannet med ørten accounts, sikkert flere enn man kan telle på 2 hender, så du er uansett en enorm minusprosjekt for Blizzard hva angår ressurser de må bruke på deg. Ergo, så går det ut over spillet.

 

 

Noen andre her som er enten for eller mot gliding eller har andre erfaringer med dem?

 

Ja, det er helt sikkert noen her som er for eller mot :roll: . Men når til og med moderatorene har laget tråder for dette temaet, hvorfor skal vi diskutere det på dine premisser?

Lenke til kommentar
De som jukser som blizzard finner banner dem alltid rett etter dem har betalt for 1 mnd til.

Samme med tbc , fant juksere pre tbc ingen ble bannet, men da alle hadde kjøpt TBC ,oppdatert kontoen og ble lvl 61 lovlig betalt for ny mnd og alt bannet dem.

 

 

Way to go Blizzard! :thumbup:

 

Bra at de får igjen litt fra dem som kaster bort Blizzards tid og ressurser.

Lenke til kommentar
Om jeg blir bannet så var det synd, jeg ville ikke spilt WoW hadde det ikke vært for Glideren :)

 

Og når det er sagt så ville jeg aldri funnet på å bruked den til hverken BG-botting eller Gold-farming på 70.

 

Etter hva du selv har skrevet på forumet, så har du blitt bannet med ørten accounts, sikkert flere enn man kan telle på 2 hender, så du er uansett en enorm minusprosjekt for Blizzard hva angår ressurser de må bruke på deg. Ergo, så går det ut over spillet.

 

Ja, det er helt sikkert noen her som er for eller mot :roll: . Men når til og med moderatorene har laget tråder for dette temaet, hvorfor skal vi diskutere det på dine premisser?

 

 

Aldri blitt bannet på Glider-kontoen.

 

Og mine premisser? Eneste "regelen" jeg lagde var at folk ikke skulle linke til siden med glideren og heller ikke starte flamewars. Er det så mye å forlange?

Lenke til kommentar
Han er en sint araber hva mer kan man forvente.

 

Man kan forvente at du svarer på argumentene eller holder kjeft. Pick one.

 

Og mine premisser? Eneste "regelen" jeg lagde var at folk ikke skulle linke til siden med glideren og heller ikke starte flamewars. Er det så mye å forlange?

 

Det finnes ørten tråder om temaet. Du bringer ikke noe nytt på banen. Det var mitt poeng. Hvorfor ikke plukke opp en av de gamle trådene? Når folk lager nye tråder om utdiskuterte temaer så er det ganske vanlig at det blir påpekt.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg bruk av Glider er juks, det er irriterende da de ødelegger spillglede for oss som faktisk *spiller spillet* selv - og jeg har svært liten sans for de som bruker Glider.

 

Er det så ille å lvl'e opp en character til, så ikke gjør det. Eventuelt "ease your pain", lag ny character på en annen konto, hjelp han opp med main-character, whatever.

 

Man burde ikke klage over problemer man ikke trenger å påføre seg selv ;)

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

Tja.. Til levling synes jeg det er "ok", selvom levlingsprosessen er rimelig simpel nå. (Jeg, som hater å levle, har fått en shaman opp til level 45 etter 2.3! Utruleg.)

 

Har aldri brukt det selv, though. Så en kompis prøve det for en tid tilbake, rett før en banwave. :x

Endret av nazrm
Lenke til kommentar

Er faktisk helt imot det selv til levelling, bots er pain in the ass uansett hvordan man vrir å vender på det. Har *lenge* hatt en warlock på vei opp mot 70, og aner ikke hvor mange ganger jeg har løpt inn i bots som surrer rundt i flakkende mønster. Dette er selv på Bronze Dragonflight som er en server med relativt få spillere (etter siste statistikk jeg fikk med meg ihvertfall).

 

Håper personlig at Blizzard fortsetter å gjøre noen "tweaks" ala 2.3-patchen mtp. forandring av xp-kurve osv. Trenger noen flere slike tiltak, ellers så får de virkelig sette noen bra folk på arbeidet med Warden ;)

Lenke til kommentar
Har tenkt litt på dette, men lurer på en liten sak, om jeg kjøper meg en ny account, boter opp en del levels og transferer charen til min mainaccount, blir da bot accen eller begge bannet om de skulle oppdage det?

 

Definitivt begge 2. Og slikt finner de lett ut av. De har gode logger ac chars transfers og ikke minst kontoer som blir betalt av samme bankkort.

Lenke til kommentar
Har tenkt litt på dette, men lurer på en liten sak, om jeg kjøper meg en ny account, boter opp en del levels og transferer charen til min mainaccount, blir da bot accen eller begge bannet om de skulle oppdage det?

 

Definitivt begge 2. Og slikt finner de lett ut av. De har gode logger ac chars transfers og ikke minst kontoer som blir betalt av samme bankkort.

 

 

And let me quote

 

t"herefore, should you believe

> someone

> > other than yourself (the account owner) has committed this violation of

> the

> > Terms of Use with your account, these sanctions would still apply, as

> our

> > action is taken against the account, not the individual."

 

Fra Blizzard til min mail, de kan bare prøve seg å banne meg for noe jeg har gjort på en annen account, noe etter dem sin policy ikke skal gå ann siden action is taken against _ACCOUNT_ ikke _PERSON_

 

Derfor skal de ikke etter sin egen policy banne noe annet enn den accounten som det ulovlige ble gjort på.

 

 

Om de holder sin egen policy er en annen sak.

Lenke til kommentar
Fra Blizzard til min mail, de kan bare prøve seg å banne meg for noe jeg har gjort på en annen account, noe etter dem sin policy ikke skal gå ann siden action is taken against _ACCOUNT_ ikke _PERSON_

 

Derfor skal de ikke etter sin egen policy banne noe annet enn den accounten som det ulovlige ble gjort på.

 

 

Om de holder sin egen policy er en annen sak.

 

"bare prøve seg"... altså... Du skjønner vel at det utsagnet gjelder tilfellet det var snakk om? Hvis du har en egen konto for botting og blir bannet på begge, så er det du som er dum, ikke Blizzard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...