tobiasgk Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Sitter nå her en lørdags kveld skikkelig keen på se noe kvalitets serier, nesten så jeg får abstinenser her. Anser meg selv som en tv serie freek, og nå som Dexter, Heroes og Family Guy nettopp er ferdig, samt som Prison Break har pause, mens Lost, Kyle XY og Entourage ennå ikke har startet ny sesong + at jeg nettopp er ferdig med å se alt av OZ og Sopranos, så vet jeg ikke hva jeg skal se på! Derfor spør alle dere mine felles tv serie nerder om anbefalinger til nye tv serier jeg kan begynne å se på? alle forslag takkes på forhånd tobs :> Endret 8. desember 2007 av tobs Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Prøv anime. Ellers har vi Seinfeld, American Dad, Curb your enthusiasm, Futurama, Scubs, South Park Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 The Big Bang Theory er litt småmorsomt Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Etter å ha doublechecked ur list av hva du har fulgt med på, så ser det ut som du ikke har begynt på en av de topp 3 beste serier ever: THE WIRE. The riches er også verdt en download, no doubt, funny show. Check it out if u havent already. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Gossip girl flott serie som bare leverer fra episde til episode. er drama. elles bør du seff se 24 , men det håper og tror jeg du har sett om du anser deg som tv-freak? det er et MUST ! beste serien som er laget ever lissom Lenke til kommentar
nettii Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 last ned: the 4400 : sarah silverman program : supernatural : my name is earl : heros : ghost whisprer det er det ei kjeme på i farta Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Weeds uten tvil! En serie med høydepunkter fra start til slutt. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Scrubs! Har aldri vært fan av noe form for serier før. Men da jeg oppdaget Scrubs ble jeg helt hekta. Utrolig bra serie. Lenke til kommentar
tobiasgk Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 24 har jeg bare sett de to første sesongene av, men vurderer sterkt å se resten. The Wire er også en serie jeg har i kikkkerten om å begynne å se, hører mye bra om den. igjen takk for alle forslag tobs :> Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Journeyman! Det er en av de aller beste seriene som går på amerikansk tv nå. Handler om en fyr som ufrivillig blir sendt tilbake i tid der han må løse diverse oppdrag, slik at han kan komme seg til nåtiden igjen. Serien blir bare bedre og bedre for hver episode som går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå