aldrea Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hei Jeg har akkurat fått ny pc fra komplett med Vista Home Premium. Er litt usikker på hva som spesifikk er galt men det hele virker veldig tregt samtidig som at nette ikke funker på noen steder, som Azureus (torrents downloads) og spillet WoW, får ikke connecta meg innpå der. Noen forslag til hva som kan være galt? Endret 9. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Det er mulig windows defender sperrer for internettilgangen til noen programmer. Du må godkjenne nye programmer - dette skal den spørre om automatisk; om du vil "unblock" (jeg har engelsk versjon). Men hvis du ikke fikk opp det spørsmålet, er det bare å gå start->control panel->allow a program through windows firewall (du kan også bare skrive firewall i startmenyen og velge det samme oppe til venstre) . Her kan du velge hvilke programmer du vil tillate, så er det bare å finne wow og azureus og så videre edit: hvis det ikke var problemet, kan det jo hende det fulgte med noe irriterende sikkerhetsprogram, siden du sier det går tregt også). Endret 8. desember 2007 av Crossfire Lenke til kommentar
aldrea Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Det er mulig windows defender sperrer for internettilgangen til noen programmer. Du må godkjenne nye programmer - dette skal den spørre om automatisk; om du vil "unblock" (jeg har engelsk versjon). Men hvis du ikke fikk opp det spørsmålet, er det bare å gå start->control panel->allow a program through windows firewall (du kan også bare skrive firewall i startmenyen og velge det samme oppe til venstre) . Her kan du velge hvilke programmer du vil tillate, så er det bare å finne wow og azureus og så videre edit: hvis det ikke var problemet, kan det jo hende det fulgte med noe irriterende sikkerhetsprogram, siden du sier det går tregt også). Har prøvd det der med å tillate programmer. Sletta no sikkerhetsprogram også men ikkeno forskjell. Skjønner ikke hva jeg må gjøre for at det skal funke Flere tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå