abr133 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har en Asus router wl-500w som har 2 usb-tilkoblingspunkter. Det ene punktet har jeg koblet skriveren til, det andre har jeg forsøkt å koble en ekstern harddisk til (Western Digital 500GB , WDG1U5000E). Finner ikke harddisken når jeg kobler til - noen som har tips? Forøvrig ønsker jeg å installer et annet filsystem enn fat32 - har ønske om ext2. Hvilke forholdsregler bør jeg ta - og finnes det noen "oppskrift" på hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Du kan lese denne tråden og se om du blir noe klokere. Lenke til kommentar
abr133 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Du kan lese denne tråden og se om du blir noe klokere. har pløyd gjennom forumet der før jeg postet her. Fant ingen ting som jeg så noe hjelp i men registrerer at andre har samme problem. Skal eksperimentere litt til selv, før jeg evt gir bort harddisken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå