Hoisveen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hei.Jeg er en nykommer av Vista. Men er det noen som helst der ute som vet hvor jeg kan laste ned Speech Recognition til Windows Vista. Skulle vært morsomt å hatt Endret 31. mai 2014 av Hoisveen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 der er allerede i vista, husker ikke helt hvor man finner det, men sikkert inne på kontroll panelet et sted.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tråden flyttes til Vista-forumet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 skriv "speech" i startmenyen så dukker det nok opp. Det er forresten ikke alle versjoner av vista som har det tror jeg. Lenke til kommentar
Hoisveen Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Jeg går til Kontrollpanel og Speech Recognition, Når jeg klikker på Speech Recognition får jeg bare en link til Microsoft, som forklarer hvordan å bruke Speech Recognition. Men jeg får ikke aktivert det. Endret 31. mai 2014 av Hoisveen Lenke til kommentar
Hoisveen Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Oppdaget akkurat at det ikke var for Norsk versjon av Vista.. :/ Da får jeg reinnstalerer på Engelsk. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Oppdaget akkurat at det ikke var for Norsk versjon av Vista.. :/ Da får jeg reinnstalerer på Engelsk. Installer engelsk språkpakke. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 I engelsk "språkdrakt" finnes det under Control Panel\Ease of Access\Speech Recognition Options. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå