Gå til innhold

Alien VS Predator 2 LAN! (Hamachi)

Anbefalte innlegg

Hallo folka.

Lurer på om det er noen her som blir med på Alien VS Predator 2 LAN spilling noen ganger innimellom via Hamachi?

Jeg og en annen en har funnet utav at det er for kjedelig å bare spille to stykker, så vi trenger noen flere.

Nei, det er ikke tilleggspakka, men originalspillet.

Join Hamachiserver: AvP2LAN

Passord: kukost

Holder også på/har satt opp en ventriloserver for voicecom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
hey!

det er en del medlemmer inne på serveren nå, men svært få som er online til envher tid. har også det problemet med at jeg (og flere andre) ikke får connectet til en host, så lurte på om noen har et svar på det problemet?

hei dette er noe alle på hamachi serveren må gjøre med hverandre for å kunne spille mot hverandre (dette er hvordan du gjør det på nyeste versjonen av hamachi!)

som du ser i hamachi får du tildelt en en ip: min er f.eks 5.77.9.24 (nick exever)

som du ser i hamachi vinduet har andre en egen ip f.eks 5.84.145.65 (nick kalle)

For at disse to skal kunne spille sammen må de lage en såkalt Alias dette gjøres på denne metoden:

trykk configure Hamachi

så på preferences

Velg window på venstre meny og huk PÅ Show "advanced..." peer menu item

trykk ok

nå skal du høyre klikke på "kalle" og velge advanced

Nå får du opp et nytt vindu og her skriver du i Peer VPN alias: 5.77.145.65

nå spør du sikkert hvordan vet jeg hva som skal stå i Peer VPN alias:

Enkelt først ser du på din egen (her min) som er 5.77.9.24 kalle sin er 5.84.145.65 det du gjør er å bytte ut de andre siffrene til han du skal lage alias for, altså her bytter du ut 84 med 77. Kalle derimot må bytte ut MIN 77 med sin 84. Etter dette kan dere spille lan.

Forøverlig er det bare hosten så må lage Alias til alle, men det er et stoooooort + hvis alle gjør det..... si ifra hvis dette hjalp, eller om det var noe du ikke skjønte :)

Jeg er også på hamachi serveren hvis det er noe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...