Chaz0r Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hallo folka. Lurer på om det er noen her som blir med på Alien VS Predator 2 LAN spilling noen ganger innimellom via Hamachi? Jeg og en annen en har funnet utav at det er for kjedelig å bare spille to stykker, så vi trenger noen flere. Nei, det er ikke tilleggspakka, men originalspillet. Join Hamachiserver: AvP2LAN Passord: kukost Holder også på/har satt opp en ventriloserver for voicecom. Lenke til kommentar
John1989 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 AvP2 er jo konge da, men jeg bruker mest å spille på public servers. Blir så få folk ellers. Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Join oss på litt LAN uansett, da? Lenke til kommentar
Waaghals Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg er skremt over at det er andre her i verden som bruker det ordet som passord. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg er skremt over at det er andre her i verden som bruker det ordet som passord. At det er andre? Har du det som passord også ? Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Hvorfor skal man IKKE bruke det som passord? ;D Lenke til kommentar
Waaghals Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Dere er GALE! ...og jeg er vel kanskje ikke helt i vater selv.... Lenke til kommentar
exeveR Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hei jeg er med jeg, men når er det dere holder på? Lenke til kommentar
Demonican Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 hey! det er en del medlemmer inne på serveren nå, men svært få som er online til envher tid. har også det problemet med at jeg (og flere andre) ikke får connectet til en host, så lurte på om noen har et svar på det problemet? Lenke til kommentar
exeveR Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 hey! det er en del medlemmer inne på serveren nå, men svært få som er online til envher tid. har også det problemet med at jeg (og flere andre) ikke får connectet til en host, så lurte på om noen har et svar på det problemet? hei dette er noe alle på hamachi serveren må gjøre med hverandre for å kunne spille mot hverandre (dette er hvordan du gjør det på nyeste versjonen av hamachi!) som du ser i hamachi får du tildelt en en ip: min er f.eks 5.77.9.24 (nick exever) som du ser i hamachi vinduet har andre en egen ip f.eks 5.84.145.65 (nick kalle) For at disse to skal kunne spille sammen må de lage en såkalt Alias dette gjøres på denne metoden: trykk configure Hamachi så på preferences Velg window på venstre meny og huk PÅ Show "advanced..." peer menu item trykk ok nå skal du høyre klikke på "kalle" og velge advanced Nå får du opp et nytt vindu og her skriver du i Peer VPN alias: 5.77.145.65 nå spør du sikkert hvordan vet jeg hva som skal stå i Peer VPN alias: Enkelt først ser du på din egen (her min) som er 5.77.9.24 kalle sin er 5.84.145.65 det du gjør er å bytte ut de andre siffrene til han du skal lage alias for, altså her bytter du ut 84 med 77. Kalle derimot må bytte ut MIN 77 med sin 84. Etter dette kan dere spille lan. Forøverlig er det bare hosten så må lage Alias til alle, men det er et stoooooort + hvis alle gjør det..... si ifra hvis dette hjalp, eller om det var noe du ikke skjønte Jeg er også på hamachi serveren hvis det er noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå