Crazysteps Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har store problemer med min Apple Express. Kjører Windows Vista og har nyeste versjon av iTunes. Satte opp Airport Expressen min til å fungere med mitt eksisterende trådløse nettverk og dette fungerer flott, så lenge jeg restarter Airport, PC og ruter på likt, men så plutselig detter den ut igjen. Har satt opp både Airporten og nettverket 100% identisk tidligere uten problemer overhodet. Airport softwaren på laptopen er kun versjon 4.0 og Apple har versjon 6.2.3 ute på nett, men for å legge inn den må man ha versjon 5.0 fra før. Håpløst. Har finni mange fikser for dette problemet, men kun for de som har Mac. I tillegg har jeg FW 6.2 på Airport Expressen, mens installasjonsprogrammet til nyeste FW 6.3 kræsjer når man kjører på Vista (ikke kompatibelt). Om jeg er heldig vil det fungere om jeg får oppdatert SW til nyeste versjon, så er det noen som har windowsfilene til SW 5.0 for Airport Utility? Ellers... noe som kan tenke seg hva problemet er? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Ingen som har install-filene for versjon 5? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå