Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Uhyggelige Meldinger - Hva skal jeg gjøre ?

Anbefalte innlegg

Hei idag tidlig motok jeg følgende beskjed fra et ukjent nummer.

Uansett hvor du er og hvem du er sammen med. er noen alltid glad i deg.noen som aldri slutter å elske deg, livet er ikke er ikke alltid som du ønsker det osv sånn der tull.

Jeg sendte melding tilbake og spurte hvem er du ?

Da fikk jeg noe tilbake om at jeg vet hvem han er og at han vet ting om meg. som for eksempel at jeg har en sønn på 1 og halvt år sammen med en ukjent mann som han ikke vet hvem er.

Dette er jo helt feil, jeg er 14 år og gutt.

Jeg ringte han, det hørtes ut som en bergenser, jeg spurte han om hvorfor han sendte meg så rare meldinger. Da fikk jeg til svar at han ikke skjønte hva jeg pratet om. Derretter lagg han på.

Senere fikk jeg en ny melding om at det var dumt at jeg ringte det han. denne gangen var jeg ikke klok. jeg ringte et hemmelig nummer eller noe sånt.

Synes ikke at dette er noe artig. Hva skal jeg gjøre??

Endret av Kalars
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare for å ha det klart.

Du fikk noen meldinger der han sier at han er glad i deg (?), også sier han etterpå at han vet hvem du er.

Greit nok. Er du gutt eller jente foresten?

Du ringer, og får høre at det er en voksen kar ifra Bergen som ikke skjønner hva du prater om.

Deretter så får du meldinger om at "du skal angre på at du ringte han" ?

Dette var egentlig litt uforståelig.

Men har du meldingene, så er det bare å oppgi telefonnummeret og hva som sto i meldingene til politiet.

Lykke til.

Edit: Etter å ha lest #7 så regner jeg med at det ordner seg ;)

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Nummeret hans står ikke der.

Fikk en ny melding idag fra enda ett nytt nummer.

Denne meldingen var helt tomt, så jeg ringte med skjult ID for og finne ut om det var han igjen. Da kom jeg til en utlending, jeg spurte "hvem er det jeg snakker med?" Han sa "Ikke prøv å ringe hit"

Sjekket nummeret på 1881 og gulesider. Ingen ting :)

Endret av Kalars
Lenke til kommentar

Jeg tipper på noe som egentlig er svært sannsynlig - fyren er psyko eller noe i nærheten, og har plaget en eks til hun bestemte seg for å bytte nummer. Etter at hun har sagt opp nr sitt går det 6 måneder før det er tilgjengelig til nyregistrering, og vips - du fikk dette nr, med bonusen: 1 stk plagsom jævel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...