Pepsi Max Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hei idag tidlig motok jeg følgende beskjed fra et ukjent nummer. Uansett hvor du er og hvem du er sammen med. er noen alltid glad i deg.noen som aldri slutter å elske deg, livet er ikke er ikke alltid som du ønsker det osv sånn der tull. Jeg sendte melding tilbake og spurte hvem er du ? Da fikk jeg noe tilbake om at jeg vet hvem han er og at han vet ting om meg. som for eksempel at jeg har en sønn på 1 og halvt år sammen med en ukjent mann som han ikke vet hvem er. Dette er jo helt feil, jeg er 14 år og gutt. Jeg ringte han, det hørtes ut som en bergenser, jeg spurte han om hvorfor han sendte meg så rare meldinger. Da fikk jeg til svar at han ikke skjønte hva jeg pratet om. Derretter lagg han på. Senere fikk jeg en ny melding om at det var dumt at jeg ringte det han. denne gangen var jeg ikke klok. jeg ringte et hemmelig nummer eller noe sånt. Synes ikke at dette er noe artig. Hva skal jeg gjøre?? Endret 9. desember 2007 av Kalars Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Tror ikke du trenger å bekymre deg. Mest sannsynlig feil nummer han sendte til bare. Ingen grunn til å overreagere, men hvis det fortsetter får du bare spørre her igjen da. Lenke til kommentar
Putas Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hva med å bare vise dette til noen voksene og la de ordne opp? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvordan klarte du å ringe et skjult nummer? Senere fikk jeg en ny melding om at det var dumt at jeg ringte det han. denne gangen var jeg ikke klo. Du var ikke klo? Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Klok mente jeg ! Har forresten fått en ny melding "du kan forsette og prøve å ringe meg, men jeg skal gjøre livet ditt til et hellvette. din dritt" Har sagt ifra til farsan nå Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Sikkert en som sendte feil, og trodde du "kødderingte" til han da du prøvde å ringe opp. Edit: Eller, når jeg leser litt mer, ser jeg at det kanskje ikke henger helt på greip. Endret 9. desember 2007 av Uin Viel Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Farsan har mobilen min i natt, den er jo registert på han også. Han er purk i tillegg ^^ Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Da går det nok bra, skal du se. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Bare for å ha det klart. Du fikk noen meldinger der han sier at han er glad i deg (?), også sier han etterpå at han vet hvem du er. Greit nok. Er du gutt eller jente foresten? Du ringer, og får høre at det er en voksen kar ifra Bergen som ikke skjønner hva du prater om. Deretter så får du meldinger om at "du skal angre på at du ringte han" ? Dette var egentlig litt uforståelig. Men har du meldingene, så er det bare å oppgi telefonnummeret og hva som sto i meldingene til politiet. Lykke til. Edit: Etter å ha lest #7 så regner jeg med at det ordner seg Endret 9. desember 2007 av Steina Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Jeg er en gutt, og siden farsan er politi finner man ikke numre i opplysningen eller han kan ikke finne ut hvor jeg bor. Eneste bergenser jeg kjenner er faren til vennen min. Tvilert sterkt på at det er han Endret 9. desember 2007 av Kalars Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Garantert en halvgærning som enten har sendt feil eler finne det moro å plage vilt fremmende, uskyldige andre. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hva skjedde da? Fikk du noen meldinger mens faren din hadde mobilen? Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Har ikke fått flere meldinger etter av han mere Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vist du har nr til han Bergenseren, så kan du jo bare gå på www.gulesider.no --> telefonkatalogen og såke på nr da ? Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Nummeret hans står ikke der. Fikk en ny melding idag fra enda ett nytt nummer. Denne meldingen var helt tomt, så jeg ringte med skjult ID for og finne ut om det var han igjen. Da kom jeg til en utlending, jeg spurte "hvem er det jeg snakker med?" Han sa "Ikke prøv å ringe hit" Sjekket nummeret på 1881 og gulesider. Ingen ting Endret 10. desember 2007 av Kalars Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det kan og være at du har overtatt nummeret etter noen han kjenner. Har du hatt dette nr. lenge? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Farsan har mobilen min i natt, den er jo registert på han også. Han er purk i tillegg ^^ Løser alle problemer. End of discussion imo. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Har hatt nummeret snart 3 måneder Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg tipper på noe som egentlig er svært sannsynlig - fyren er psyko eller noe i nærheten, og har plaget en eks til hun bestemte seg for å bytte nummer. Etter at hun har sagt opp nr sitt går det 6 måneder før det er tilgjengelig til nyregistrering, og vips - du fikk dette nr, med bonusen: 1 stk plagsom jævel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå