SuperFlybee Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Ny innenfor clocking. Nettopp kjøpt ny pc og lurer på mulighetene for clocking på mitt utstyr. Signaturen beskriver komponentene jeg har. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Prøv! Stikk inn i BIOS og hev FSB til PCen ikke starter. Gå inn i BIOS og senk den til offige hakk. Eller senk den en del hakk og heis multiplier, men FSB øking er mye bedre. For skjermkort laster du ned programmer og stiller de der Lenke til kommentar
SuperFlybee Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 hvor høy temperatur kan jeg akseptere. Kjørte Record under 3DMark testen da lå CPU temp jevnt på 51 grader. Kjøleren jeg kjører er en Silent Twin. Vet ikke helt om den er beregnet for noe særlig overklokking. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Silent Twin er meget ikke beregnet for overklokking nei. Men det funker. Får bare ikke klokket den like høyt. I mine øyne er alle temperaturer under 65 grader da mitt system alltid ligger på dette pga varmt rom, dårlige vifter g ingen kab. vifter :/ Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Personlig vil jeg ikke ha temp over 55på cpu og 40 på hk, men det gjør ikke noe om cpu temp kommer opp i 65 og hk opp i 45 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå