Hayate Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hei jeg lurer på hvor jeg kan skaffe Kjøleveske og motorolje til moped. Har en suzuki rmx som jeg må få motorolje på og kjøleveske Går det an og bruke det samme som du bruker til bil? eller er det en spesiell til moped? Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 motorolje=to-takts olje, eller girolje? svaret er uansett hvilken som helst bensinstasjon. kjøleveske er kjøleveske. er det en del igjen på tanken så bare hell i litt vann. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 2-taktsolje får du kjøpt overalt. Bare husk å kjøpe til MC og ikke til båt Girolje kan du bruke vanlig helsyntetisk 10w40. Helt grei som helårsolje. Nå som det er vinter lønner det seg å IKKE helle på vann på kjølevæska. Da kan hele d***** fryse til, kjøp heller kjølevæske hos forhandler. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 å blande ut frostveske med litt vann skader ikke. bare ikke ha så altfor stor andel vann. men frostveske koster jo nesten ingenting uansett. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 å blande ut frostveske med litt vann skader ikke. bare ikke ha så altfor stor andel vann. men frostveske koster jo nesten ingenting uansett. Frostveske mister egenskapene sine hvis den ikke er blandet med vann. Blandes ut med vann til korrekt antifrysepunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå