Wrath of The Duck Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Tenker å kjøpe ny data.. Lurer på om jeg skal kjøpe AMD eller Intel.. Tenker på OC og ytelse og pris..... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Intel er best til OC og AMD billigst. Gidder ikke starte en disksjon. De er begge like bra. Kjøp det du har råd til. Og ikke tro at en 2500+ er dårligere enn 2.53Ghz fordi den koster mindre Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 intel er nesten monopolist (86 (?) %) av markedsandelen. å kjøpe AMD er et sikkert valg, billigere, like kalde (tb kjerner), like raske. har ingenting å utsette på amd lenger etter introen av tb kjerner til xp Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Vil du ha en rask og stabil pc, så gå for intel. Er du rebelsk, gå for amd. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Vil du ha en rask og stabil pc, så gå for intel.Er du rebelsk, gå for amd. det er nettopp slike tåplige utspill som er med på å opprettholde forestillingen om at bruk av intel cpu innebærer mer stabilitet i forhold til AMD. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Vil du ha en rask og stabil pc, så gå for intel.Er du rebelsk, gå for amd. øøøøøøøøhhhhhhh...... påstår du at AMD er mer ustabil en Intel eller? prove it! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Vær så snill ikke start en slik diskusjon, dette gjelder både Strupstad og ernie85. Hold for guds skyld kjeft. Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 På'an igjen,hakke jeg sett dette før Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Vil du ha en rask og stabil pc, så gå for intel.Er du rebelsk, gå for amd. øøøøøøøøhhhhhhh...... påstår du at AMD er mer ustabil en Intel eller? prove it! Akkurat som de i klassen min. "Skal man ha en stabil PC må man jo bare ha Intel for de er dyrere enn AMD og mere penger = bedre kvalitet". Og "Intel produserer mye mindre varme enn AMD fordi temperaturen er lavere". Intel produserer like mye varme, men har større core å spre varmen på! Dette var (forhåpentlig vis) siste AMD vs Intel tråden jeg svarte på.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Joda og jeg kan si at min xp1900+ palomino er minst like stabil som intel p3'n min, (aldri hatt problemer med noen av delene (sikkert hk+forsiktig montasje (nesten paranoid montasje :oops: )) Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 BÅDE Amd Xp/MP og Intel P4 er best. De er så like bra at det ikke er mulig å skille på dem. Eneste måten så skille dem, er å legge godvilja til og "synse" litt ... bruke god gammaldags subjektivitet... og bestemme deg for en. (Beklager om folk virker veldig avvisende/bryske, men dette er en evig utdiskutert sak og en ting folk ALDRI kan bli enige om ... akkurat som fotballlag, biler, ølmerker og boksere ) Lenke til kommentar
Frustrert Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Velg den du syns ser kulest ut, og som du har råd til Tror ikke du vil merke noe forskjell uansett.. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Dette har vært tatt opp så mange ganger at det er håpløst... Man vil aldri bli enige på det området. Kjøp det man føler for. Tråden stenges grunnet temaet er en gjenganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg