plakatmannen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Vi skal, rett etter nyttår (må bestemme oss for aktivitet om et par uker), lede våre egne timer (være "lærere") i GYMen på skolen. Vi kan velge alle slags sporter og aktiviteter, og jeg vet at en del har tenkt å velge fotball, styrketrening o.l. Jeg har lyst til å finne på noe som ingen av de andre kommer til å gjøre. Problemet mitt er at jeg ikke vet hva, og trenger da litt hjelp. Finnes det noen forholdsvis lite kjente sporter/aktiviteter som de fleste kommer til å like? Mener jeg så en sport som var en krysning av fotball og volleyball, så ganske gøy ut, men husker ikke hva den het. Er veldig takknemlig for forslag! Endret: Kan legge til at jeg går i 10. klasse. Endret 8. desember 2007 av iHap Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Tennis kan kanskje være aktuelt hvis skloen har utstyret? Rugby? Innebandy? Håndball? Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Innebandy har jeg tenkt litt på, og det vet jeg de har utstyr til. Tennis går ikke, da de ikke har racketer. Håndball liker jeg personlig ikke noe særlig, så det blir det nok ikke. Rugby, kanskje, men er litt usikker på om læreren er så begeistret for det (fort at folk skader seg?). Takk skal du ha, og kom gjerne med flere sporter/aktiviteter. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Dra til nærmeste alpinanlegg og lær snowboard! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Trampett eller turn, ganske enkelt.. =) Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Tjaaa... Finnes ingen "leker" som folk flest synes er gøy? Tenker noe ala Tikken, Bom 50, gjemsel o.l. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 tikken(sisten) er jo digg da! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Hmm.. Fotball er vel ikke så lurt, da blir det vel for det meste at du sier at de skal spille fotball så spiller dem fotball, da leder du ikke timen så mye. Hvis snøen har kommet kan dere ha snørugby altså rugby i snøen. Skal ikke så lett bli skader hvis dere bare respekterer regelen at hvis en ligger nede så ikke hopp oppå han/hun^^ OT: Går du på Østersund ungomskole(i Fet kommune)? Endret 11. desember 2007 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kanonball og dogdeball, det er favorittene mine! Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Snørugby hørtes genialt ut, så det skal jeg tenke på, om snøen har kommet, men det er ikke sikkert, her på sørlandet (Nei, bor ikke i Fet kommune). Kanonball skal jeg også tenke på. Flere forslag? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 KK^^ Virka bare grådig likt det opplegget vi skal ha etter jul Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 variasjoner av snø-leker Snø rugby m/ snøballkasting det er det som gjelder =) Hoppe bukk, ganske morro Tikken/gjemmeleken i snøen Trampett(trampoline to sjokkas liksom) Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg må levere inn "søknad" i morgen, og har enda ikke bestemt meg. Skal ha en oppvarmingsdel og en hoveddel. Det hadde vært veldig greit om noen kunne komme med forslag. Kriteriene er: - Opplegget skal inneholde en oppvarmingsdel + en hoveddel (ikke uttøyning). - Opplegget skal inneholde mest mulig aktivitet. - Opplegget skal være gøy. - Du/dere skal lære medelevene noe. - Organiseringen skal være gjennomtenkt. - Beskjeder som blir gitt skal være tydelige. - Du skal vise mest mulig av deg selv som instruktør/være mest mulig aktiv. - Alle i gruppa skal bidra. - Vær kreativ. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg synes du så absolut burde ha kanonball til oppvarming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå