TSP Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Som den nostalgiske personen jeg er ønsker jeg å komme med et ønske. I løpet av et år holdes det en del avatarkonkurranser, men ingen er vel så spesiell som juleavatarkonkurransen? Det som kommer til å skje er at etter jul vil dagens opplastede avatarer bli erstattet med noen andre. Disse vil i det tilfelle vises som de nominerte etter konkurransen slutter. Hva er vel mer forvirrende, hva i svarte gjør djevelen selv i en nominert juleavatar hvor den som nominerer nevner avataren som koselig?! Jeg kan laste opp samtlige avatarer i den aktuelle juleavatartråden selv, men det ville bli en stor jobb for min del, ikke minst ville det bruke av min tilgjengelige opplastningsplass. Uantsett vil jeg laste opp de 3 beste (de som kommer til finalen), men hva med alle de andre, skal de evig bli glemt? Det jeg spør om er om det er mulig å kopiere avatarer det gjelder når nomineringen ender fra https://www.diskusjon.no/uploads/ til en mappe, for eksempel https://www.diskusjon.no/avatarjul2007 Det eneste jeg i det tilfelle ville måtte gjøre er å erstatte uploads med avatarjul2007 gjennom notepad sin søk og erstatt finesse. Dere ville ikke trenge å lagre de avatarene de gjelder, det kan jeg gjøre for deretter gi dere en komprimert mappe, hvor deres eneste jobb ville være å pakke ut fra og laste opp. Eller er dette bare et stupido ønske fra en altfor nostalgisk sjel? Endret 8. desember 2007 av TSP Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Høres bra ut, så kan vi få fin inspirasjon neste år. (: Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Trodde jeg hadde den fineste julebaben men har ikke fått noen nominasjon Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Trodde jeg hadde den fineste julebaben men har ikke fått noen nominasjon Kan ha noe med at hun er knapt synlig da Hun er jo så liten at du må ha lupe for å se om hun faktisk har pupper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg