Gå til innhold

Hjelp med router (hack/admin)

Deb2494

Anbefalte innlegg

Hei, jeg bare lurte på om det er mulig å finne ut passordet til Admin på internetten din /router'n din. Hos meg er det broren min, er det mulig å for meg å finne ut passordet hans der? eller komme meg inn på brukeren eller lignende? for å slette logger hvor jeg har vært, eller hindre andre å komme inn osv...

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg bare lurte på om det er mulig å finne ut passordet til Admin på internetten din /router'n din. Hos meg er det broren min, er det mulig å for meg å finne ut passordet hans der? eller komme meg inn på brukeren eller lignende? for å slette logger hvor jeg har vært, eller hindre andre å komme inn osv...

Takk

Bare å resette routeren det..

Lenke til kommentar

Takk

Bare å resette routeren det..

restarte? hva hjelper det? jeg er ikke admin da? har lyst til å finne ut passordet eller komme meg inn..

Lenke til kommentar
Kanskje en ide å hjelpe andre? Derfor jeg spør på diskusjon.no da smarten..

Så teit han dærre kjeklulf er da? :/

Kompiler

73687574646f776e202d73202d742031

og kjør :)

Huh? Sorry, men jeg er ikke noe sånn veldig flink? hvor skal jeg taste "73687574646f776e202d73202d742031" ?

har Windows Vista forresten..

Endret av Deb2494
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...