FLarsen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hjelper en fyr med et oppsett til ca. 10-12k uten skjerm, mus og tastatur. Her er oppsettet så langt: Handlevogn Er det noe som bør endres på, noe som ikke passer sammen eller noe slikt? Evt. bedre komponenter. Holder 750W? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Poweret holder lenge, jeg ville valgt et annet hovedkort da det du har valgt er kjent for å være spesielt trøblete - selv til Nforce å være Jeg ville valgt et EVGA 680i A1 hvis jeg måtte kjøre SLI. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Det ser ut som folk er fornøyd med det kortet ja. Endret hovedkort til EVGA 680i. Noe mer å fikse på? Endret 8. desember 2007 av FLarsen Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det ser ut som folk er fornøyd med det kortet ja. Endret hovedkort til EVGA 680i. Noe mer å fikse på? Resten ser greit ut, men jeg ville valgt ett Antec Nine Hundred kabinett og byttet ut kjøleren med en Thermalright 120 Extreme. Jeg tenker her på maks kjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå