TheOats Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Har en dvd som er ganske full, men når jeg putter den i spilleren vises det ingen ting. Noen som kan hjelpe? Edit: Håper dette er riktig sted å spørre. Endret 8. desember 2007 av TheOats Lenke til kommentar
Tedd Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har en dvd som er ganske full, men når jeg putter den i spilleren vises det ingen ting. Hmm... Er det en gammel dvd spiller... dvd +/- problemer? Støv? ta en rens av spilleren? Fungere plata i en annen dvd spiller? Er mange muligheter for dette... Tedd Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Har en dvd som er ganske full, men når jeg putter den i spilleren vises det ingen ting. Hmm... Er det en gammel dvd spiller... dvd +/- problemer? Støv? ta en rens av spilleren? Fungere plata i en annen dvd spiller? Er mange muligheter for dette... Tedd Det er en relativt ny dvd brenner (kjøpt for ca et halvt år siden), men har bare den å teste i. Det er den den er brent med også. Tror ikke støv er noe problem siden jeg bruker den samme spilleren til mange andre DVD-er Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Det vises at dvden er fylt med 3,5gb med data, men det vises ikke noe filer når jeg klikker på den. (bare for å ha sagt det.) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det kan være at den er brent som "DVD Multisession" og ikke "closed" og at DVD Brenneren/leseren ikke kan lese DVD Multisession disk som ikke er "closed". Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Det kan være at den er brent som "DVD Multisession" og ikke "closed" og at DVD Brenneren/leseren ikke kan lese DVD Multisession disk som ikke er "closed". Ja det kan være. Hvordan lukker jeg den da? (Men jeg innbiller meg at jeg har lest fra den før :/) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Argh! Fant ut av at jeg sannsynlig vis kunne bruke Nero7 til å lukke DVD-en men når jeg gikk på "continue multisesion" så stoppet programmet å virke! Så jeg prøvde med nero 8 men den vil ikke installere før nero 7 er avinstallert, men jeg får jo faen meg ikke avinstallert det, får bare melding om at det er bare noe man kan gjøre med programmer som er installert! WTF skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå