genser Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Spent på kvaliteten, legg inn deres bilder og video tatt med Samsung G800. Lenke til kommentar
AlexLund88 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Spent på kvaliteten, legg inn deres bilder og video tatt med Samsung G800. eier en 6800. dette er den dårligste tlf jeg har vært borti. er ikke noe vits å legge inn noen bilder for de blir dårliger enn en mobil med 2mp :no Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg har nettopp levert inn min Samsung G800 også. Kjøpte mobilen fordi det skulle være en skikkelig kameramobil med optisk zoom og greier. Etter fire måneders eksperimentering og flere ganger inne på reparasjon så ble resultatet omtrent 10 vellykkede bilder på rundt 700 forsøk. Denne "kamera"-mobilen er humbug. Styr unna! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Leverte også min g800 tilbake pga bildene som aldri ble bra. Har i dag en Samsung Soul som tar kjempebilder :-) Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Syns det er bra kamera på den jeg, er fornøyd med min ihvertfall Her er noen bilder jeg har tatt (Har ikke gjort noe med bildene bortsett fra å redusere størrelsen): Blitzen er noe dårlig, men er egentlig helt grei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå