Klossmajor Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hei, Dette ser avansert ut, eller er det basic? http://www.leoburnett.com/ Endret 8. desember 2007 av Klossmajor Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det er flash, og det er avansert. Det har antagelig gått maaange timer med til den presentasjonssiden hans Lenke til kommentar
Klossmajor Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Hvilke bøker må jeg lese tro... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Bøker om flash kanskje? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Første ting: Er du ikke stødig i matte vil nok dette bli vanskelig! Mye AS (ActionScript) inn i bildet her og jeg tviler på at du finner ferdig AS-kode for noe som dette. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Hvilke bøker må jeg lese tro... Sofies Verden? Du har mange posts! Ny norgesrekord? Endret 9. desember 2007 av Mads15 Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 den siden der er det sikkert brukt mange mange månder på å lage. å lære flash, er ikke gjort i en flash for å si det sånn. flash er en komplisert utviklingsplattform. du har to måter å lage ting i flash, og det er vanlig animasjon over timeline, og så har du actionscript.. disse to blir ofte kombinert. i nyere tid har flash plattformen delt seg i to. så nå har vi noe som heter flex, som er primert for å lage applikasjoner for web. både flex og flash, benytter seg av samme flashplugin for å avspille resultatet. den siden du postet er nok mest sannsynlig laget i det vanlige flash utviklingsmiljøet. for å være helt ærlig likte jeg ikke den nettsiden. grensesnittet var lite intuitivt, og jeg følte som jeg gikk meg vill fra første stund. du må nok belage deg på å prøve å lage noe mindre først, før du tenker overhode på å lage en hel nettside i flash. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Du må vel lese bøker om Flash? Se her, er det noen bøker om Flash http://www.datajungelen.no/boeker/Macromed...lash_norsk.html Og så må du selvfølgelig ha Macromedia Flash. Eller var det Adobe Flash det het nå? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 jeg tviler på at du finner ferdig AS-kode for noe som dette. Joda, med embed downloader og flare Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Fy for en heftig side! Skikkelig godt laget.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Men dog et helvette å navigere på! Og tekstene representerte ikke innholdet så veldig godt at det gjorde no. Men fant ut at det var mulig å kaste fra seg den forbanna blyanten! Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Men dog et helvette å navigere på! Og tekstene representerte ikke innholdet så veldig godt at det gjorde no. Men fant ut at det var mulig å kaste fra seg den forbanna blyanten! hehe ja. fant ut det jeg å.. må si at på 1 sekund jeg så siden var jeg litt imponert. dette så bra ut tenkte jeg. men på 2 sekund og utover, tenkte hvor er jeg nå, hvor skal jeg. grensesnittet er lite intuitivt, og krever at brukeren setter seg inn i noe helt nytt. det er absolutt ingenting en bruker kan kjenne seg igjen etter i det grensesnittet. (iværtfall gjorde ikke jeg det) trur jeg vil ha tatt frem mottoet "det enkle er som regel best" en liten tanke. hva om hele hw.no var bygd opp som den flash sida grøss Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Dette er nå bygd som en showcase side. For å være helt ærlig, skjønte jeg ikke hva den handlet om.. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Dette er nå bygd som en showcase side. For å være helt ærlig, skjønte jeg ikke hva den handlet om.. EnigSkjønte heller ikke hva den var for Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Tror den var for et reklamedesignfirma som har holdt på lenge og har et godt og stort rykte innenfor bransjen. De har ihvertfall dukket opp i Times så jeg. No mer gadd jeg ikke finne ut. Hvis jeg hadde vært en potensiell kunde hadde jeg med en gang droppet de til fordel for noen som hadde informasjonen på sin side tilgjengelig på en enkel måte. Sånn kunsterisk og kreativitets sett så er den jo litt fancy lagd! Men siden det er en webside for et så stort og seriøst firma så skjønner jeg virkelig ikke hvordan de kunne finne på å lage en sånn webside. Det her ble nesten en tråd mer for diskusjon om sida enn om Klossmajors originale spørsmål! =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå