vidar9999 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 eg har kjøpt xbox360 med forza motorsport2 har funka fint i 2 veke, men eg sto opp idag og skrudde på då eg setter i plata til forza for eg beskjed om at eg må sette den i en xbox360 konsol for å spille den av, ???? og på dashbord står det play dvd. noken løysing ? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Da er spillet med sannsynlig ødelagt. Har skjedd meg mange av mine spille pga at min forge maskin ødela spillene. Men får dem inn etterhvert med masse av og på med Xboxen. NBA 2K7 blir lest som en DVD men det er helt nytt og det virker helt vanlig. Det er merkelig synes eg... Lenke til kommentar
Jaqu711 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Skjedde akkurat det samme med Halo 3 disken min, men den var sånn fra dag 1. Dro tilbake og fikk ny kopi dagen etter så funket det helt fint. Vet ikke om du fortsatt kan få bytta =S Endret 8. desember 2007 av Jaqu711 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 nei.. det er dvd-rommen som er ødelagt.. har to xboxer og har aldri dette problemet med den ene av dem... men den andre xboxen har dette problemet. og jeg bruker samme plater på begge. Lenke til kommentar
vidar9999 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 for meg virker det som om xbox 360 er full av problemer, elendig at det skal vere så masse problemer Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 for meg virker det som om xbox 360 er full av problemer, elendig at det skal vere så masse problemer Ja, det er masse feil med den. Ikke bare med selve xboxen, men de mikrfonene er det også en del problemer med. Uansett, dette skjedde med meg et par ganger i 2005 med PGR3, men det ordnet seg etter at jeg satte inn disken på nytt. Etter det har det aldri skjedd. Lenke til kommentar
vidar9999 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 har tatt den ut og inn fleire ganga og skurdd av og på xboxen fleire ganga, samme skiten kvar gang Lenke til kommentar
vidar9999 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 noken som har ei løysing? uten å måtte sende in til rep? Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 noken som har ei løysing? uten å måtte sende in til rep? Vel, discen er tydeligvis ødelagt, så nei. Om du ser riper i discen så kan du prøve tannkremtrikset eller cd-cleaner. Lenke til kommentar
vidar9999 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 noken som har ei løysing? uten å måtte sende in til rep? Vel, discen er tydeligvis ødelagt, så nei. Om du ser riper i discen så kan du prøve tannkremtrikset eller cd-cleaner. ser ut som om det er en ring rundt ytterst på plata, er ikkje det en kjent feil? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Fikk denne beskjeden når eg satt inn DOA4 discen nettopp. Tok den ut og satte den inn igjen så var alt normalt. Lenke til kommentar
vidar9999 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Fikk denne beskjeden når eg satt inn DOA4 discen nettopp. Tok den ut og satte den inn igjen så var alt normalt. hadde det berre vert så enkelt Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Når det begynner å skje er det tegne på at dvd-drevet begynner å slite. Jeg har nettopp fått min tilbake fra tyskland for 3 gang pgr.av slike problem, og like fullt fikk jeg beskjed om at jeg nå har mitt 3 dvd drev i maskina mi fra MS. For en kvalitet. tjohoo!!!! Endret 9. desember 2007 av archongamer Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 noken som har ei løysing? uten å måtte sende in til rep? Vel, discen er tydeligvis ødelagt, så nei. Om du ser riper i discen så kan du prøve tannkremtrikset eller cd-cleaner. ser ut som om det er en ring rundt ytterst på plata, er ikkje det en kjent feil? Den ringen ytterst på plata kan være tomrom. Hvis en DVD er f.eks 2gb og spillet tar 1,5gb så vil jo ikke hele plata bli brukt.. Jeg har også en ring ytterst på min Forza dvd, den funker fint. Lenke til kommentar
vidar9999 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 noken som har ei løysing? uten å måtte sende in til rep? Vel, discen er tydeligvis ødelagt, så nei. Om du ser riper i discen så kan du prøve tannkremtrikset eller cd-cleaner. ser ut som om det er en ring rundt ytterst på plata, er ikkje det en kjent feil? Den ringen ytterst på plata kan være tomrom. Hvis en DVD er f.eks 2gb og spillet tar 1,5gb så vil jo ikke hele plata bli brukt.. Jeg har også en ring ytterst på min Forza dvd, den funker fint. la merke til det på andre spel, men det er enda ei som går litt innafor Lenke til kommentar
vidar9999 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) ville bere informere om at spelet funker igjen, fyst så prøvde eg med cd repair, funka ikkje, så med zalo, funka ikkje, så med tannkrem, funka ikkje, så gnidde eg det med t skjorta, så voila! funka som bere det good news Endret 13. desember 2007 av vidar9999 Lenke til kommentar
vidar9999 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 ville bere informere om at spelet funker igjen, fyst så prøvde eg med cd repair, funka ikkje, så med zalo, funka ikkje, så med tannkrem, funka ikkje, så gnidde eg det med t skjorta, så voila! funka som bere det good news det var til det slutta å fungere igjen, med cdon redda dagen dei sende nytt spel uten kostnada for meg cdon ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå