Gå til innhold

xbox 360 spill som blir lest som dvd

vidar9999

Anbefalte innlegg

eg har kjøpt xbox360 med forza motorsport2 har funka fint i 2 veke, men eg sto opp idag og skrudde på då eg setter i plata til forza for eg beskjed om at eg må sette den i en xbox360 konsol for å spille den av, ???? og på dashbord står det play dvd. noken løysing ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er spillet med sannsynlig ødelagt. Har skjedd meg mange av mine spille pga at min forge maskin ødela spillene. Men får dem inn etterhvert med masse av og på med Xboxen. NBA 2K7 blir lest som en DVD men det er helt nytt og det virker helt vanlig. Det er merkelig synes eg...

Lenke til kommentar
for meg virker det som om xbox 360 er full av problemer, elendig at det skal vere så masse problemer

Ja, det er masse feil med den. Ikke bare med selve xboxen, men de mikrfonene er det også en del problemer med.

Uansett, dette skjedde med meg et par ganger i 2005 med PGR3, men det ordnet seg etter at jeg satte inn disken på nytt. Etter det har det aldri skjedd.

Lenke til kommentar
noken som har ei løysing? uten å måtte sende in til rep?

Vel, discen er tydeligvis ødelagt, så nei. Om du ser riper i discen så kan du prøve tannkremtrikset eller cd-cleaner.

ser ut som om det er en ring rundt ytterst på plata, er ikkje det en kjent feil?

Lenke til kommentar

Når det begynner å skje er det tegne på at dvd-drevet begynner å slite.

Jeg har nettopp fått min tilbake fra tyskland for 3 gang pgr.av slike problem, og like fullt fikk jeg beskjed om at jeg nå har mitt 3 dvd drev i maskina mi fra MS.

For en kvalitet. tjohoo!!!!

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Vel, discen er tydeligvis ødelagt, så nei. Om du ser riper i discen så kan du prøve tannkremtrikset eller cd-cleaner.

ser ut som om det er en ring rundt ytterst på plata, er ikkje det en kjent feil?

Den ringen ytterst på plata kan være tomrom. Hvis en DVD er f.eks 2gb og spillet tar 1,5gb så vil jo ikke hele plata bli brukt.. Jeg har også en ring ytterst på min Forza dvd, den funker fint.

Lenke til kommentar

Den ringen ytterst på plata kan være tomrom. Hvis en DVD er f.eks 2gb og spillet tar 1,5gb så vil jo ikke hele plata bli brukt.. Jeg har også en ring ytterst på min Forza dvd, den funker fint.

la merke til det på andre spel, men det er enda ei som går litt innafor

Lenke til kommentar

ville bere informere om at spelet funker igjen, fyst så prøvde eg med cd repair, funka ikkje, så med zalo, funka ikkje, så med tannkrem, funka ikkje, så gnidde eg det med t skjorta, så voila! funka som bere det :) good news

Endret av vidar9999
Lenke til kommentar
ville bere informere om at spelet funker igjen, fyst så prøvde eg med cd repair, funka ikkje, så med zalo, funka ikkje, så med tannkrem, funka ikkje, så gnidde eg det med t skjorta, så voila! funka som bere det :) good news

det var til det slutta å fungere igjen, med cdon redda dagen dei sende nytt spel uten kostnada for meg :) cdon ftw!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...