Gå til innhold

Trenger nye animeserier og se på!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du skal fortsette mainstream-trenden jeg ser de fleste følger, er det neste logiske steget Death Note

Ellers så er Rurouni Kenshin (Lit: vandrende sverdmann), og DEFINITIVT Full Metal Alchemist noe å se på. (Seriøst, om du ikke ser FMA med en gang vil du angre på det. Jeg unner ingen å ikke se FMA.)

EDIT: Se FMA først du. Kom på dette i ettertid, men den passer perfekt med ønskene dine, og er den animeserien som har rørt meg mest av alle (og jeg har sett MANGE)

Endret av Mads-b
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
Hvis du skal fortsette mainstream-trenden jeg ser de fleste følger, er det neste logiske steget Death Note

Ellers så er Rurouni Kenshin (Lit: vandrende sverdmann), og DEFINITIVT Full Metal Alchemist noe å se på. (Seriøst, om du ikke ser FMA med en gang vil du angre på det. Jeg unner ingen å ikke se FMA.)

EDIT: Se FMA først du. Kom på dette i ettertid, men den passer perfekt med ønskene dine, og er den animeserien som har rørt meg mest av alle (og jeg har sett MANGE)

This.

FMA er hands down den beste animen jeg har sett. (Death note var genial også)

Lenke til kommentar

Har et godt tips for en veldig bra komedie anime

Cromartie High School

Se filmen hos Youtube

Selv foretrekker jeg manga'en, men anime'en er bra den og.

Ikke så veldig mye å si om storyline og det er en god del random action.

Dessuten, Freddie Mercury er med i serien.

Skip til 6:42( i klippet under) for å se et av de beste klippene fra hele serien (etter min mening)

Se filmen hos Youtube

Endret av O3K
Lenke til kommentar

Støtter FMA, Death Note og Samurai Champloo-anbefallingene, bra serier alle sammen.

Men dersom du har lyst på liknende type serier som det du har sett, med slåssing, power-ups mm. kan jeg komme med noen andre anbefallinger som er mer i samme linje siden jeg er veldig fan av slik anime selv. Dragon Ball er vel det naturlige å se videre syns jeg. Vil si både Bleach, Naruto og One Piece i stor grad er inspirert av Dragon Ball som på en måte er Originalen i den type anime. Jævlig lang serie forøvrig, og den føles repetetiv til tider, men jeg likte den. Dessuten vil jeg si den er obligatorisk for folk som er fan av de seriene du nevnte (egentlig obligatorsk for fans av shonen anime generelt). Det blir litt som at folk prater om alle gode mafia-filmer og serier de har sett, men ikke har sett Gudfaren-trilogien.

Ellers digger jeg History's strongest disciple Kenichi selv! Handler om et mobbeoffer som begynner å lære kampsport fra en dojo bestående av de mest syke kampsportmesterene i verden samlet på et sted. Utrolig festlig anime! Og det kommer fra en som digger de animene du selv nevnte (selvom jeg syns Bleach har dalt kraftig siden Soul Society arcen), så dette er den første jeg ville sjekket ut om jeg var deg.

Ellers er Berserk en av de mer voldelige og blodige slosseanimene. Dersom du har lyst på slossing, men er lei av den barnslige følelsen som man kan få av de 3 du nevnte, er Berserk en naturlig serier å se hvis du har lyst på litt slakting. Man kan vel si at Samurai Champloo passer bra på samme måte, en del blodsprut der og.

Endret av perman07
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+5432143541

Her er noen av de jeg har:

post-54720-1231115865_thumb.jpg

Noen som kan plukke ut noen som er "must see"? Har sett mye før , men kan hende at jeg har gått glipp av noe :)

Dette er selvsagt heeelt~ lovlige DVD backuper :tease:

Til trådstarter: Få med deg HunterxHunter hvis du liker one piece>, bleach> og naruto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...