ilpostino Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 jeg vurderer å gi bort en gave som er et lerret med et bilde på . bilde er tatt med et digitalkamera og skal trykkes på et lerret i en gitt størelse. noen som vet hvor jeg kan få gjort dette? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 http://www.fotoknudsen.no/bilder/showartic...3001&p=3300 sånn her? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vet dessverre ikke Men jeg vil anbefale å rette opp skrivefeilen i tittelen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 http://www.fotoknudsen.no/bilder/showartic...3001&p=3300sånn her? Jeps. noe slik. takk. Men jeg vil anbefale å rette opp skrivefeilen i tittelen. er det bare jeg som er teit nå eller hva slags skrivefeil mener du ? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Men jeg vil anbefale å rette opp skrivefeilen i tittelen. er det bare jeg som er teit nå eller hva slags skrivefeil mener du ? Jeg trodde det var fiksa at det alltid stod når moderatorer også har redigert innleggene sine. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg trodde det var fiksa at det alltid stod når moderatorer også har redigert innleggene sine. før var det en boks som vi kunne hukes av for å bestemme om det skulle vises om en moddis hadde redigert et innlegg eller ikke. den muligheten ble fjernet av forumstyret for mange måneder siden så nå vises det om/når moddiser redigerer innlegg slik det gjør med vanlige brukere. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Med visse unntak når det gjeld emnetittel, den kan endrast på to forskjellige måtar utan at det blir registrert noko stad. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Vi har brukt Allkopi til et par reklameplakater på jobben. Jeg vet ikke så mye om pris, kunnskap, service, etc, men resultatene har blitt bra. Allkopi Endret 9. desember 2007 av Bradbury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå