Christoffer99 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Jeg har creative sound blaster x-fi xtreme gamer fatality og jeg har instalert driveren fra creative.com som heter creative sound blaster x-fi xtreme fatality. men det er ingen lyd og vis jeg prøver og spille av en sang i Windows media player så kommer denne beskjeden opp "Kan ikke spille av filen fordi det er et problem med lydenheten. Det kan være at ingen lydenheter er installert på datamaskinen, at lydenheten brukes av et annet program eller at lydenheten ikke fungerer som den skal." lyden min funka før men så fikk jeg et nytt lydkort og da sletta jeg den gamle driveren og instalerte denne fra creative.com. noen som vet hva jeg kan gjøre? Endret 8. desember 2007 av Christoffer99 Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg fikk også denne.... installer driverene, eventuelt last ned nye oppdaterte fra internett og restart maskinen din. Veldig viktig her med restarten. Husk også å fjern alt av den gamle softwaren som hørte med det andre lydkortet. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg gjorde det, først avinstalerte jeg alt som hadde me creative og sound blaster og gjøre også instalerte jeg driveren creative sound blaster x-fi xtreme fatality og restarta dataen, men det funka ikke fordet:/ Lasta du ned driveren eller instalerte du fra cd btw? jeg greide å miste CD-en min trur jeg:s En ting da, vet ikke om det har noe å si, men mitt gamle lydkort slutta å funke etter jeg skifte skjermkort og etter det har jeg ikke hatt lyd, vis det har noe å si da? Lenke til kommentar
TAS Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kjør autoupdate software fra creative,autoupdaten støtter ikke Vista. NB:må bruke Explorer,for å kjøre autoupdate. http://no.europe.creative.com/support/down...44&OCXType= Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kan være lurt å deaktivere evt integrert lydkort (på hovedkortet) i bios før du legger til det nye. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Creative MediaSource Player/Organizer 5.10.38 Creative CD Burner Plugin 5.01.31 for Creative MediaSource 5 Player/Organizer De 2 er det som kom opp på automatisk update, trenger jeg de får og få lydkortet til å funke? Lenke til kommentar
TAS Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Creative MediaSource Player/Organizer 5.10.38Creative CD Burner Plugin 5.01.31 for Creative MediaSource 5 Player/Organizer De 2 er det som kom opp på automatisk update, trenger jeg de får og få lydkortet til å funke? Nei,skal ikke behøve de. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 ok, men hva ellers kan jeg gjøre da? det er bare denne driveren som jeg har instalert. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har selv X-Fi Elite Pro.Hadde problemer med lyden,til jeg lastet ned noe som heter Creative ALchemy.Jeg bruker Vista,vet ikke om du gjør det. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg har xp Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Tråden flyttes til Lydkort og PC-høyttalere. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå