-Logos- Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hei, jeg har to brukerkontoer på min pc, den ene er min og den andre skal bare være til for å brenne ut og gå på internett, den skal ikke ha tilgang til noen av hardiskene. Jeg har hørt at dette skal gå, men hvordan. Håper på svar (Windows xp pro) Marius Lenke til kommentar
exchange Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 definer kontoen som begrenset, og fjern everyone fra ntfs rettighetene på disk rotene (c,d), la rettighetene arves nedover i hierarkiet( eventuellt kan du også sette deny read) la brukeren får read, list folder contents og read and execute på documents ans settingsuserprofile. Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Hvordan får du opp NTFS rettighetene, så du kan få endra brukertilgang. hos meg er det bare: Generelt Verktøy Maskinvare Deling Kvote Lenke til kommentar
alien_spiff Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 ok.. noen som kan forklare dette litt bedre da? fant ikke noe mere i document and settings jeg men... og kanskje si det uten så mye skrivefeil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå