Demantios Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Go'kveld. Jeg sitter nå på Oslo S og venter på toget mitt som går 11:11 imorra. Så da tenkte jeg fylla, men kjenner jo ingen her. Noen som er med eller? Jeg trenger noe for å få tida til å gå. Evnt og noen vet om noen brukbare utesteder her for en attenåring? Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 100-lapp på at du misser 11:11 toget imorra. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Neinei, det skjer ikke Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 bare komme deg ned til Stavanger så skal eg få deg full som ei flue Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Hah, den veien jeg ikke kommer da Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 vell vell skål uansett da mm pils Lenke til kommentar
mkon Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvor remote bor du a, om du må vente på tog helt til imorra? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Lunde, Telemark ifølge profilen hans. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Lunde. Telemark stemmer ja.. Siste toget gikk 17.05 ellerno.... Og det fant jeg ut 17.45... Og ikke noe nattog natt til søndag. Sooo :\ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kom opp hit, så skal du få et hus du kan ødelegge. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Kom opp hit, så skal du få et hus du kan ødelegge. ahh. skjerp deg a.. hvorfor drar du fram det der hele tida.. er 1,5år siden og jeg har forandra meg veldig etter det. egentlig var jeg ikke sånn engang.. gaad Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 hva har jeg gått glipp av nå da ??? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kom opp hit, så skal du få et hus du kan ødelegge. ahh. skjerp deg a.. hvorfor drar du fram det der hele tida.. er 1,5år siden og jeg har forandra meg veldig etter det. egentlig var jeg ikke sånn engang.. gaad Hahaha.. Fortell, please? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kom opp hit, så skal du få et hus du kan ødelegge. +1 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Hahaha.. Fortell, please? Rasering, jeg sto for 3k (0,5% av det totale) av skadene, betalt 24k, dem skyller meg 15k (soledarisk), og jeg har tatt samfunnstjenesta mi.. Det er alt. Siste gang jeg her i hamleri med purken og om et halvt år er det fjernet fra rullebladet. Så det er jeg ferdig med.. Var uansett ikke det tråden handlet om Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jezes. Høres ut som noe som skulle ha vært filma og lakt ut i spot og spe. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kom opp hit, så skal du få et hus du kan ødelegge. Bahahahahahah. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Gaad. Setter tråden til sletting jeg. Gidder ikke offtopicen asså. Takk til heilage Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har noen linken til den nettavisen der de skrev om den hendelsen? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det ble visst en rolig kveld for trådstarter. Like greit spør dere meg. Men det er det vel ingen som gjør... Uansett, denne tråden har utspilt sin rolle og stenges derfor. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg