kaarebeate Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Har en pc med XP der en må slå av pc-en med on/off. hvis du trykker avslutt i Xp kommer den bare til siden der det står Windows avsluttes, der blir den hengende! Regner med at det ikke bare er jeg som har hatt dette problemet! Endret 8. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det er sannsynligvis et program som Windows ikke klarer å avslutte... Se i oppgavebehandling (Under prosesser, husk å vis prosesser fra alle brukere) om der er noen programmer som drag en del CPU kraft... Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Sant som kontorstol sier Prøv å skru av alle bruker-startede prosesser. dvs alle prosesser du har startet som bruker, ikke system prosesser Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Her ser dere de prosessene som er i drift, hjelper ikke samme hva jeg avslutter, TIPS??? Noen som har en forklaring på de forskjellige prosessene? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Her kan du søke opp de prosessene du lurer på hva er for noe: http://www.processlibrary.com/ ellers har jeg ingen nye forslag til hva du kan gjøre, dessverre..... Men jeg tror fortsatt det burde hjelpe hvis du manuelt avslutter alle prosesser som i ditt tilfelle er startet av brukeren "stig Vang". Hvis du trykker øverst i brukernavn kolonnen der det står "brukernavn" blir prosessene sortert etter hvilken bruker som startet den. Deretter merker du hver og en av dem som er startet av "Stig Vang" og trykker Delete Når du har trykket delete får du sprøsmål om du virkelig vil avslutte denne prosessen og at det kan skade maskinen din hvis du avslutter. Du skal trykke ja på dette spørsmålet (dvs du skal godkjenne at du avslutter den.... Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har også dette problemet. I dag reformaterte jeg og installerte XP på nytt, og problemet var borte en stund! Men etter å ha installert bare 2-3 nødvedinge drivere kom problemet tilbake Det var... Belkin USB 2.0 PCI driver og 1-2 andre.. husker ikke helt rekkefølgen. Veldig irriterende Skal sjekke det der med prosesser Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Har nå sammenlignet prosesslisten min med din, og finner ingen opplagte kandidatr... eneste er GoogleToolbar, men den er det ikke, for problemet mitt oppstod før jeg installerte det. Ellers er det bare greie prosesser som er like i listene (jeg har ikke installert mye enda) (hvis det ikke er wuauclt.exe - windows update autoupdate client). Endret 9. januar 2008 av Kalahari Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Næh... har nå prøvd å deaktivere alle prosesser som kan deaktiveres før jeg avslutter, men det hjelper ikke :( Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Næh... har nå prøvd å deaktivere alle prosesser som kan deaktiveres før jeg avslutter, men det hjelper ikke :( Jeg har også prøvd å deaktivere men gidder ikke å bruke mer tid på det foreløpig da dette er på en stasjonær pc som nesten ikke brukes! Den står på for jeg bruker den som skriverserver på nettverket. Men noen ganger må den restartes etter nedlastning av virusdefinisjoner e.l. Endret 10. januar 2008 av kaarebeate Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei. Apropo Virus definisjoner. Jeg så at du har Norton på maskina di. Grunnene til at jeg faktisk så det var fordi at Oppdateringstjeneste til Norton stod å gikk hos deg. Lucoms~1.EXE heter den. Nå er det lenge siden jeg har kjørt Norton på mine maskiner, men det kan jo hende at det er den Lucoms prosessen som ødelegger litt. Vet ikke helt. Prøv å la den kjøre seg ferdig så blir det kanskje. Lykke til. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Nope, Virker ikke fortsatt, stopper på samme sted!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå