Kravik Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) https://prisguiden.no/product.php?productId=34948 https://prisguiden.no/product.php?productId=30119 Disse to ser like ut for meg... Men den som jeg synes ser bedre ut, er billigere enn den dyre, som jeg synes ser dårligere ut. Jeg har: AMD Athlon 64 4000+, 2.41 GHz ... [AMD Athlon 64 4000+ 2.4GHz Socket 939, 1MB, BOXED m/vifte] Men skulle ha en X2 altså dual core, da jeg multi-tasker hele tiden. Hørte at det gikk å "oppgradere bios" på hovedkortet mitt. [Asus A8N-SLI Deluxe, nForce4 SLI, Socket -939,S-ATA,Dual-GbLAN,Firewire,PCI-Ex16] Aner jo ikke hvor jeg skal starte.. Men om det er å få dualcore til 800kr, og den andre ikke er bedre, så må jeg jo nesten oppgradere. Er redd det skal "gå ut på dato" før jeg rekker det. Noen som veit hvordan jeg oppgraderer bios? Eller i det minste hvor en kan få filene jeg trenger å ha? Er helt nOOb på dette. Og har hørt at en ikke skal fikle i bios, og i hvert fall ikke med den! Er leit å ikke ha penger as. Kneet mitt røyk, når jeg dreiv å bygde denne maskina, og jeg mistet muligheten til jobb, ergo å tjene mer penger. Så den står nesten ferdig.. Får jo brukt den, men mangler bare dual core prosessor, og 2-3 hardisker til. Endret 8. desember 2007 av Gomp| Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Forskjellen er at X2 4200+ har 200MHz høyere klokkefrekvens en X2 3800+. Ellers lik. Socket 939 er en gammel socket som det er vanskelig å finne prosessor til. Det er stort sett bare X2 4200+ som finnes hos noen nettbutikker. Hovedkortet støtter dobbeltkjerne prosessorer uten BIOS oppdatering. Vær vennlig å forandre emnetittelen, da den ikke sier noe om det du lurer på... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå