Gå til innhold

Hvordan google din hjemmeside?

Anbefalte innlegg

Hei!

1 Hvor lang tid tar det før jeg kan google på det som legges inn som keywords?

2 Eksempel tatt fra en tråd litt lenger ned på forumet:

<meta name="keywords" content="pute, alpakka, squishtie, tendo, ungomsbedrift"/>

<meta name="description" content="Vi i TendoUB selger myke puter, med og uten alpakkatrekk!"

Når jeg googler tendo kommer det ikke opp, men googler jeg tendo ungdomsbedrift kommer det, det samme med tendo ub og det står jo ikke som keywords?

Hvorfor er det slik? Det står jo bare tendo og ungdomsbedrift og ikke i et ord??

Endret av Klossmajor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg googler tendo kommer det ikke opp, men googler jeg tendo ungdomsbedrift kommer det, det samme med tendo ub og det står jo ikke som keywords?

Hvorfor er det slik? Det står jo bare tendo og ungdomsbedrift og ikke i et ord??

Funn 1–10 av omlag 50 800 000 som inneheldt tendo. (0,15 sekund)

Du synes det er overraskende at du ikke topper Googles søkeresultater på "tendo"?

Lenke til kommentar

Funn 1–10 av omlag 50 800 000 som inneheldt tendo. (0,15 sekund)

Du synes det er overraskende at du ikke topper Googles søkeresultater på "tendo"?

Ok det er greit men resten da?

Tid til google finner keywords og hvorfor kommer det på topp med tendoub når det ikke står som keywords?

Lenke til kommentar

Fordi google (heldigvis) driter i meta keywords. Google indekserer innholdet av selve siden, ikke hva den som har laget siden nødvendigvis prøver å hevde at siden omhandler i metatags. Og godt er det. Hadde google indeksert meta keywords, hadde google ikke vært brukendels til noe annet enn å bli spammet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...