Nemesis90 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hei, trenger litt hjelp til og velge strømforsyning til den nye PC-en min. skal blandt annet ha 2x 8800GT/GTS har sett litt på mange, hadde tenkt meg HX serien til corsair, men den ble dessverre utsolgt eller borte fra komplett.no :/ har sett litt på den nye 1000 watten til mist, med ATX 2.2,.. hva nå det betyr vel nokk snakk, jeg ønsker meg en strømforsyning helst i svart/grå. trenger ikke ha masse UV lys osv, + jeg ønsker meg sånne kabler som er innpakket i kabletstrømper, så jeg slipper og sette på det selv : ) tror det kalles modulære kabler, om jeg ikke tar helt feil:) Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Du trenger definitivt ikke 1kW til denne pcen, det er bare tull! 500-600W holder lenge. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kjøp deg en god Corsair PSU, de er stille, kraftige og stabile. En corsair HX520 eller HX620 er noen gode kandidater. Link. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) hmm så litt på MIST 600W , med avtagbare kabler.. kan ikke det være supert og ha i et kabinett der det er vanskelig og skjule ubrukte kabler? =) http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=54560 Endret 9. desember 2007 av lunnr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå