BromZ Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hei! Viste ikke hvor jeg skulle poste denne her.. så jeg prøver her.. Jeg får ikke lagt inn denne Oppdatering for Windows Vista for x64-baserte systemer (KB940105), det står at oppdateringen ikke gjelder dette systemet.. Jeg kjører Windows Vista Ultimate 64 bit .. Hva gjør jeg feil ? Er sikkert denne der jeg må få lagt inn for å få Crysis på High å verry high ?. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei! Viste ikke hvor jeg skulle poste denne her.. så jeg prøver her.. Jeg får ikke lagt inn denne Oppdatering for Windows Vista for x64-baserte systemer (KB940105), det står at oppdateringen ikke gjelder dette systemet.. Jeg kjører Windows Vista Ultimate 64 bit .. Hva gjør jeg feil ? Er sikkert denne der jeg må få lagt inn for å få Crysis på High å verry high ?. hjelper jo lite hvis du har ett for dårlig skjermkort.. 8800gtx klarer ikke spillet på very high engang. skjermkort du har da? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 den meldingen kan bety at windows auto update allerede har innstallert den (jeg har fått den samme meldingen før) Lenke til kommentar
BromZ Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Ja den var innstallert fra før.. Crysis funker nå, det var bare helt i starten det var rar grafikk,, aner ikke hvorfor.. men det er heldigvis borte nå, Spiller med alt på High, går flytende etter jeg fikk klokka opp Q6600 til 3.3 ghz,, Jeg har 2 stk 8800 GT SLi.. Jeg prøvde alt på verry high, det går ann å spille det,, men dog med litt hakking, syns heller ikke det var så stor forskjell i grafikk fra high,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå