drbo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Dette skjer fortsatt, er over 80% på to kjerner på min dell Latitude 620 på det værste, med kun firefox på Hardware.no oppe. Det henger litt Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 har opplevd det selv, og adblocka flashen fra komplett og dell, og ressursbruken falt fra 90-100% til 0-15% på hw.no Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Installerte FlashBlocker, og prøvde meg frem. Ser ut til at det enten blir bug når man aktiverer 3 reklamer, eller når man aktiverer den store som deler artiklene om dere skjønner. Sikekrt derfor det ikke er samme bug på Komplett=) Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg har installert Ad Blocker Plus utvidelse til firefox.... En helt ny reklame fri verden har åpnet seg! Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Dette gjelder også opera for min del. Opera låser seg faktisk helt av og til. Nå kan det riktig nok være at jeg har problemer med maskinen i seg selv i tillegg, men det gjelder hvertfall bare denne siden. Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg la merke til dette i går når jeg skulle svare på julekalenderen, når jeg starta firefox og åpnet hw.no, klokka begge kjernene seg opp fra 1 GHz til 2 GHz (dvs, de fikk noe å gjøre) - og det varte i hva, 10-20 sekunder før de klokket seg ned igjen. Ser ikke bort fra at det er flash som gjør det. Jeg kjører Firefox 2.0.0.11 på arch i686. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Feilen er nå rettet opp i, og vi beklager på det sterkeste. Helt riktig så er dette en flash svakhet. I tillegg til forumet, informer oss gjerne direkte på [email protected] Vi vil i 90% av tilfellene kunne stoppe annonsen umiddelbart. Dette gjør vi før vi informerer kunden om at vi trenger ny annonse. Lenke til kommentar
Houd.ini Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Jeg opplever igjen at forsiden på hardware.no belaster prosessoren opptil 100% i Opera. Dette faller ned til omtrent null hvis jeg lukker vinduet eller går inn på forumet f.eks. Jeg så at det var ordnet i går, men det er visst tilbake nå. Inne i artiklene ligger CPU på ca 30%, mens den er på omtrent null i forumet f.eks. Endret 11. desember 2007 av Frodin Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Nå må dere få sett til å ordnet dette! Ved bruke av prisguiden gjør Komplett sine flash maskinen ubrukelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Dette gjelder ikke bare FF, men også Opera. Det er en *skam* at en site som hw.no skal ha/tillate slike *søplesider*. Nå er sikkert jeg litt vel "purist" som ønsker flash og tilsvarende d***kode død og begravet. Men, det er jo det som er "in" og "defacto" standard for animert reklame, dessverre. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei, vi beklager sterkt dette tullet - det skal bare ikke skje. Er det bedre nå? Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ja nå er det bedre . Takk for at dere ordner opp så greit og så fort . Og takk for at dere også skal passe på at det ikke skal skje igjen . Det er slike ting som dette som gjør at Hardware.no er Norges beste internettside om data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå