Spragleknas Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Andre som opplever dette? Skjer ikke med Komplett.no, så det er ssv. ikke flash-reklamene dems. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Første jeg gjør om morran er å sjekke julekalenderen til HW, da pleier det å henge litt... skal ta og sjekke ytelsen min i morra, men om dette stemmer så opplever også jeg at jeg har høy CPU load når jeg besøker HW.no ... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Vel, FireFox er HEEELT ubrukelig @ HW.no..... Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vel, FireFox er HEEELT ubrukelig @ HW.no..... Hvorfor det? I dag brukte jeg oppgavebehandlinga, fikk opp mot 60% load av CPU med firefox da jeg var på HW.no mens nå som jeg skriver denne posten er jeg trygt nede på 4% igjen... underlig Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Med reklame fikk jeg 10-15% load på hovedsida, og uten reklame lå den på 0-2%. Lenke til kommentar
qingan Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Virker som om det er dårlig kodede flash-reklamer fra Komplett som tar opp cpu-en. Har ikke vært så ille før, så min teori er at det skyldes de snøfnuggene de har lagt inn i det siste.. Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kan stemme det, men litt må man jo ofre for å få de fine, hvite snøfnuggene på reklamene da. Mangler hvertfall ikke på julestemning Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 da synes jeg HW.no burde legge inn restriksjoner på reklamen... dette er jo helt uakseptabel at man kommer til en webside, som i utgangspunktet ikke skulle bry CPUen over hode så opplever jeg at browseren min henger pga noen jævla snøfnugg? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 HW.no burde ihvertfall rydde opp eller finne ut hva det er. 99% CPU load her, og alt bare henger. Dette gjelder ikke på forumet. Som nevnt skjer dette ikke på Komplett sine sider, sa er ikke sikkert det er dems feil. Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er akkurat samme problemet i IE, det er den største komplett reklamen som ligger midt i mellom artiklene som er problemet !! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ser CPUen misliker noe litt ja, skal tipse salgsgruppen om problemet. Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Snart dukker det opp tråder i forumet. "Vil denne pcen klare å vise førstesiden på hardware.no?", og "ny cpu som skal takle førstesiden til hardware." og sitater som slikt: "en helt grei pc til tekstredigering og slikt, men æønsker du å bruke sider som hadware.no, så bør du nok ha en bedre cpu." Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Har selv en klokket 3000+ med 1 GB minne. FM, Paint.net og annet gåt som det griner - men tre sukunder på HW.no så låser den seg nesten.... Har feilsøket vha Flashblock, og det er den store flash-en som er synderen (Komplett og tildels Dell) Endret 9. desember 2007 av Spragleknas Lenke til kommentar
Houd.ini Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Snart dukker det opp tråder i forumet. "Vil denne pcen klare å vise førstesiden på hardware.no?", og "ny cpu som skal takle førstesiden til hardware." og sitater som slikt: "en helt grei pc til tekstredigering og slikt, men æønsker du å bruke sider som hadware.no, så bør du nok ha en bedre cpu." :!: Minner meg om hvordan man stabilitetstesta minne på Asrock Dual-sata2- hovedkortet, gå inn på flash-intensive websider og sjekk om maskinen kræsjer eller gir blåskjerm. Apropos snøfnugg og CPU-last, så spinner CPU-vifta på laptopen på kjæresten opp og ned i takt med at man slår på og av snøfnuggene på julekalenderen til Komplett. Ganske latterlig. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Bruker Firefox portable 2.0.0.11, ingen problemer her. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Fan selv merka at firefox har hengt seg opp helt noen ganger på hw.no i det siste. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har også dette problemet, noen måte jeg kan disable reklamen på ? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/433 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Man kan vel trygt si at Flashblock og Adblock gjør surfing veldig mye enklere. De (få) gangene jeg er på sider uten disse tilleggene, dår jeg nesten sjokk. Hw.no, db.no, vg.no og nettavisen er totalt stappet med flash og d*itt. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Snart dukker det opp tråder i forumet. "Vil denne pcen klare å vise førstesiden på hardware.no?", og "ny cpu som skal takle førstesiden til hardware." og sitater som slikt: "en helt grei pc til tekstredigering og slikt, men æønsker du å bruke sider som hadware.no, så bør du nok ha en bedre cpu." Knis Skjer dette fortsatt? Veldig glad for at dette innrapporteres, da det naturligvis ikke skal skje. Hvorvidt dette er en bug i flash eller en forglemmese fra designer vet jeg ikke, men dessverre noe som dukker opp et par ganger i året. Da liker vi å stoppe annonsen så fort som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå