Heimert-kongen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg tenkte litt i dag og fant ut at det kansje hadde vært greit med en slags teller, som teller hvor mange innlegg du har skrevet iløpet av dagen. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hmm.. dill? Enten kan du finne deg selv på denne listen om du posten mye nok, ellers så kan du vel telle selv? Endret 8. desember 2007 av Lofnes Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Må egentlig bare kommentere den listen der, for den får folk til å poste unødvendig for å komme inn på listen, og det skaper mye spam på forumet. Og alle vet jo at Ueland ikke er så alt for begeistret for spam her inne, så... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 åå savner når den listen talte med off topic , jeg hadde flere dager på rad jeg toppet den med over 100 innlegg på min verste tid i So3 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 åå savner når den listen talte med off topic , jeg hadde flere dager på rad jeg toppet den med over 100 innlegg på min verste tid i So3 Den teller da vitterlig med alle forum den Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 åå jeg trodde den sluttet og telle med of-topic Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg