Arcadeuz Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er ganske newb når det kommer til Photoshop. Har nettopp skaffet meg CS3, og sliter litt å koordinere meg gjennom de mange funskjonene programmet har. Et av problemet mitt er hvordan kan jeg implementere ett separat bilde på ett annet? Det er vel noe med "layers" man skal bruke? Kunne uansett trengt litt hjelp, og itillegg er jeg hjertelig åpen om deres forslag til guider eller bøker man får tak i som gir en innføring i CS3 for newbs som meg Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det ville vært bortkastet tid for oss begge om jeg skulle prøve å lære deg photoshop gjennom en tråd på et forum, så jeg vil heller anbefale at du søker etter "photoshop tutorials" på google Lykke til! Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 legge et annet bilde over et annet, litt usynelig?? legg på bildet i et nytt layer, skift opacity.. juster til det du synes passer Lenke til kommentar
Arcadeuz Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 legge et annet bilde over et annet, litt usynelig?? legg på bildet i et nytt layer, skift opacity.. juster til det du synes passer Greia er at jeg skal legge en logo over på et eget bilde, som da er bakgrunnen. Lenke til kommentar
Arcadeuz Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Ah, lol.....fikk det til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå