mortenandre Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Noen som vet når Moonchild skal spille på "Bukken" på Ålgård? Jeg syns jeg såg det skulle være i januar 2008, men nå på nettet ser det ut som det skal være i kveld, noen som vet noe? Endret 8. desember 2007 av mortenandre Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Det skulle viss være i kveld ja, det begynner i 11-tiden, men jeg vet ikke aldersgrensen Tipper det er 18 å jeg er bare 17 EDIT: Skrivefeil Endret 8. desember 2007 av mortenandre Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Jeg så Moonchild i Bodø for et eller var det 2 år siden. De anbefales. edit: upps, konserten var hvist i går.. Endret 9. desember 2007 av Runarbs Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har hørt om dem. Covrer de veldig bra eller lager de sine egne versjoner av Maiden-sanger? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Jeg har hørt om dem. Covrer de veldig bra eller lager de sine egne versjoner av Maiden-sanger? Da jeg var på de covred de Maiden. Endret 9. desember 2007 av Runarbs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå