Betenkt Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Tenkte jeg skulle gjøre rent mitt trådløse tastatur da mange taster er helt fucka Hørt at man bare kan ta ut batteriene, skylle det godt i kaldt vann for deretter å la det tørke i 2 uker (++?), eller fungerer ikke dette? Forslag? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Tenkte jeg skulle gjøre rent mitt trådløse tastatur da mange taster er helt fucka Hørt at man bare kan ta ut batteriene, skylle det godt i kaldt vann for deretter å la det tørke i 2 uker (++?), eller fungerer ikke dette? Forslag? Jeg har hørt at Cola er bedre.. ærlig talt. Det skal ingenting flytende ned i tastaturet. Det er fin elektronikk på lik linje med hva du har inni PC-en din. Ta deg en tur på Biltema el.no og kjøp trykkluft. heavy shit for å få ut møkka. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vil anbefale teknisk sprit Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Den enkle måten: Skylle med vatn og legg på badet til tørk. Fare for skade. Den enkle og sikre måten: Blås reint med trykkluft på boks eller frå kompressor. Pass opp for kondens frå trykklufta. Den betre måten: Flekk av tastane og rens med vatn/sprit/luft/Q-tips etc. Den beste måten med mest arbeid: Flekk av alle tastane, demonter heile tastaturet og vask alt utanom det elektriske. Endret 8. desember 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Takk for svar. Tastene er fastmonterte så man kan ikke ta den av.. Skal se på Biltema e.l. etter trykkluft? Lenke til kommentar
dreuf Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Takk for svar. Tastene er fastmonterte så man kan ikke ta den av.. Skal se på Biltema e.l. etter trykkluft? De fleste som driver med kontorrekvisita har renseutstyr til pc. Bl.a. www.noroffice.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå